Skal man kjøpe ny eller brukt Rolex Submariner

Medlem
3. feb. 2012
Innlegg
30
Sted
Sunnmøre
Hei
Har sett på diverse klokke merker for og kjøpe min første litt dyrere klokke,
Valget mitt har fallt på en Sub 116610 LN, har fått tilbud fra Bjerke på ca 52 k,
Og er litt i stuss på om jeg skal kjøpe nytt eller en finere brukt fra finn.no
Er og litt mer usikker på og kjøpe brukt vedr om det kan finnes falske på finn som og ser ut som
Originale både papir,sertifikat kan vel forfalskes???

Har dere på sonen noe forslag bør man for og være 100% sikker på at klokke er original
Kjøpe ny eller??:confused::eek:
 
Sist jeg sjekket lå det flere brukte til salgs her på sonen. Sjekk i good guy tråd angående referanser og du kan ikke trø feil IMHO.

Alternativet er å betale Bjerke 12K for AD-opplevelsen og helt nytt ur. NB, jeg tror Jørgensen slger for ca 4-5 K lavere pris, hør evt med dem...

Lykke til.
 
Jeg ville også kjøpt brukt, disse Rolex subene blir jo flippet titt og ofte, både her inne og på finn.
Har sett at mange av dem som kommer for salg har kvittering fra norsk AD, å er kun et par måneder gamle.
Så det vil vell være en del penger å spare på noe brukt klokke som har lenge igjen av garanti perioden, å som er norsk solgt. :)

Denne har jo feil bezel, men 12 000,- spart, å klokken er jo ikke mange mnd gammel.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33272197
 
Tilbud

Har fått tilbud fra urmaker jørgensen på 47.300 på nytt ur
Og da er det jo bare snakk om 7 k dyrere for eit nytt ur
E ikke dette et brukbart tilbud?
 
Dette er først og fremst en 16610 du har linket til og det blir da feil å si at du har spart 12000,-. Hvor finner du det definert at en LV har feil bezel??? En klokken fra 2007 kan fort være 60 måneder- Det er mange måneder det---- Er du våken, rask og pigg ellers da?

Ja, en LV gikk vel for under 40k ny fra AD i 2007.:roll: