Seiko Astron

Medlem
6. juni 2013
Innlegg
47
Sted
Molde
Noen som har en formening om den nye seiko Astron? Har prøvd den, og det virker som man får mye klokke for prisen, som er 25000.
 
Kjempeklokke...Har selv prøvd den og den er steintøff...Dog veldig mye å spare på å kjøpe fra utlandet. Sjekk Seiyajapan.com som eksempel

-V
 
Du kan potensielt spare en del ved å kjøpe den utenlands ja. Bare husk å legge til MVA.

Jeg var superentusiastisk til Astron før jeg fikk se den personlig og på armen. Ble alt for stor og 'plastic fantastic' på grunn av skiven og indeksmarkeringer. Den føltes bare ikke som 25k. På grunn av størrelsen (primært høyden/dybde, men også diameter og for smal lenke) kommer jeg nok til å vente en generasjon eller to før jeg ser seriøst på serien igjen. AR coatingen var imidlertid imponederende og teknologien er meget spennende :)
 
Redigert:
Selv når du legger til MVA kommer den på 1/2 pris, helt uforstålig at de "tør" drive med sååå stor prisforskjell. Teknologien er helt rå! men jeg vil også vente til den kommer i et mer deskret design.
 
Hadde litt problemer med å åpne Seiyajapan.com, finnes det andre nettsider å anbefale for å finne den billig?