Så, hvilke andre interesser har dere?

Mesteparten av min våkne tid tar jobb og kjæreste, men skulle jeg finne et ledig øyeblikk går det gjerne til:
Trening
Musikk
Golf
Biler (jeg ser også helst at de har sitt opphav i Italia :))
 
Vekker denne til live igjen..

- Gitar (Gibson :mrgreen: )
- Film
- Båtliv

Ellers så tar skolearbeid opp mye av tiden i tillegg til jobb :(
 
Har alt for mange interesser og litt for liten tid.

Kan nevne;

- Brettsport generelt (snøbrett, bølgesurfing, rullebrett)
- Fluefiske (utelukkende imitasjonsfiske)
- Sykling (fulldemper i terreng)
- Jakt (rypejakt)


Ellers går det meste av tiden til samboer og barn, jobb og studie.

Skulle ønske døgnet hadde mer enn 24 timer..
 
Liker denne tråden!! :D

Mine interesser er:
- Ungene mine
- Biler, har hatt MANGE Alfaer, men har nå Volvo og Jag
- Jakt og friluftsliv
- Hyttene mine, på fjellet og ved sjøen
:D :D :D
 
Klokker, klokker og atter klokker...er helt i min spede begynnelse av denne fantastiske "hobbi'en" og gleder meg til fortsettelsen...bare synd det krever endel "kapital". Ellers er det:

Seiling (seilt mye regattaer...største opplevelse seilt over atlanteren)
Ski (telemark....for lenge siden)
Reising...liker det ihvertfall
Vin...begynenr å bli mer og mer int.

Og...PORSCHE 911 som er drømmen jeg enda ikke har gjort noe med. Har lyst på en Carrera 4 fra 92 omtrent...tror jeg hadde blitt et bedre menneske hvis kunne kjørt en Porsche med IWC'en (tror den passer best...?). Noen som vet om en som er til salgs ??

God helg alle sammen. :roll:
 
nautilus skrev:
Og...PORSCHE 911 som er drømmen jeg enda ikke har gjort noe med. Har lyst på en Carrera 4 fra 92 omtrent...tror jeg hadde blitt et bedre menneske hvis kunne kjørt en Porsche med IWC'en (tror den passer best...?). Noen som vet om en som er til salgs ??
God helg alle sammen. :roll:

Du kan jo begynne med å melde deg inn her; http://www.porsche-club-norge.no/ hvis du ikke allerede er medlem ;) Her kan du i det minste få mye gode tips og hjelp ved et eventuellt kjøp.
 
Spiller en del gitar. Både el-guitar og akustisk. Går mest i rock n roll, men flørter litt med blues og ;)
Liker godt å se en film eller 5.
Etter jeg ble klokkefrelst så har jeg også begynt å like foto. Elsker å ta bilder av klokker, selv om resultatet ikke alltid
blir like bra, hehe.

Så henger jeg jo daglig på tidssonen da, som alltid er en kjekk opplevelse :D

Slenger med et par bilder av den nyeste gitaren - 2008 modell Gibson Les Paul :mrgreen:

3886456599_47049a12b8_b.jpg

3886455601_dc4c162c30_b.jpg
 
Tja..

Spiller litt el-gitar, da på min Guitarworkshop fra 1994 deler fra Tom Anderson.
"Litt" interessert i biler, da spesielt italienere. Har en 1977 Maserati Merak SS ståendenede i gaten her.
Funksjonalismen, dansk design og interiør.

Merkelig nok benyttes mye av nettsurfingen vinterstid til klokker, mens sommertid brukes mest tid på bilen.
 
Når jeg ikke er her inne på tidssonen liker jeg å bruke tiden min på følgende;

Seiling,
ski(slalom og langrenn),
biler(jeg er utrolig intressert i biler og har en forkjærlighet for Porsche, men har desverre ikke kapital en noe mer en å kikke),
reising,
musikk og
film, film og mere film.

Også blir det jo en del jobbing da.(blæ)
 
Jeg er opptatt av trening, løfter vekter og sykler mye
Interessert i musikk, da spesielt 70 tallsrock, men hører på det aller meste av musikk inkludert folk/bluegrass/country/rap/klassisk you name it.
Har drevet med skyting tidligere, både pistol og rifle men dette er en sovende hobby akkurat nå.
Ellers er jeg interessert i arkitektur, kunst og biler. Ikke nødvendigvis bare italienske sådan.
Drømmer om å bygge hus og ha en stooor garasje der jeg skal være kongen på haugen med biler og kontor...

Akkurat nå er jeg mest opptatt av om jeg skal kjøpe meg racersykkel for sesongen 2010 eller sette pengene i en 312/328

Ja også setter jeg veldig pris på et godt måltid mat, god champagne (og musserende fra andre steder) single malt og sigarer!
 
Har hatt endel altoppslukende interesser som har måttet vike for et altfor hektisk arbeids- og familie liv.
Fallskjermhopping
Dykking
Pistolskyting
Offroad sykling
Trening og kosthold. Oj oj...ser at det begynner å bli en stund siden...:roll:
 
Fotball: Chelsea og Lillestrøm. Ishockey: Lillehammer og DIF
stereo: B&W 800 serien
Og offroad sykler, henholdsvis gary fisher 29'er
 
Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å gå på lengdeløpsskøyter. Begynte smått i desember på Valle Hovin.
Finfin aktivitet for en vintertrøtt syklist.

11269d9a.jpg
 
Jeg er en inbitt golfer som har forkjærlighet for gamle spanske trial og motocross sykler fra 70 tallet.

DSC00428.jpg
 
Har dessverre flere hobbyer enn lommeboken tillater... :p

-Sportsidiot (spesielt fotball og amerikansk fotball)
-Sigarer
-Motor (spesielt biler og MC)
-Vekttrening og kosthold
-Mote
-Hjemmekino
-Filmer

Blir praktisert varierende etter hva lommeboka sier. ;)
 
- Klokker
- Trening
- Mote/Klær
- Børs

Så har jeg planer om å ta golfkurs og dykkerserfikatet. :D