Solgt Rolex Submariner Date (116610LN)

Medlem
15. feb. 2014
Innlegg
375
Sted
Karmøy
Info: Klokken fremstår som meget pen. Hairlines finnes, men det er å forvente når klokken er brukt over flere år. Samtidig er klokken brukt i rotasjon med andre klokker, så lite slitasje. Klokken selges komplett med boks, brukermanual, Rolex-tags, alle lenkeledd og sertifikat.

Flere dagsferske bilder kan selvfølgelig sendes når jeg er hjemme igjen fra nordsjøen 4/3.

Pris: 139000kr (Bud/spørsmål på PM)

Diameter: 40mm

Tilstand: Klokken fremstår som meget pen. Uunngåelige hairlines finnes selvfølgelig, men ingen dype hakk eller riper. Med en lett polering vil klokken fremstå som ny

Alder: Klokken er kjøpt ny i Norge i Oktober 2018

Betaling: Klokken kan sendes på kjøpers regning og ansvar. Klokken vil ikke bli sendt fra meg før hele beløpet er synlig og tilgjengelig på min konto.

Levering: Jeg kan være behjelpelig med levering face to face flere steder i Norge, mot at kjøper dekker noe (eventuelt alt) av min reise. Dette avtales nærmere. Klokken befinner seg på Karmøy, og kan selvfølgelig plukkes opp her.

Referanser: Jeg har kun gode referanser ved tidligere kjøp & salg. Dette har jeg i aller høyeste grad tenkt og fortsette med. Sjekk gjerne ut Klokkeriet Referansegruppe.

Kontakt: Ved alle spørsmål ta gjerne kontakt på PM.

153132412_10158981169815185_3240197600125942909_o.jpg
 
Redigert: