Risti 4 ever?

Medlem
23. nov. 2010
Innlegg
2.031
Sted
Asker
Har stor sans for Panerai og ikke minst historien. Panerai gjør mye bra om dagen og det er mange spennende nyheter som slippes, det blir spennende å se om Bjerke klarer å få inn BMG Tec og 671. 685 og 687 er begge tilgjengelig enn så lenge men min neste må nok bli en dykker.

P1040950.JPG
P1040954.JPG
P1040953.JPG
 
Patina eller ikke - hva er interessant? Radium og senere Tritium genererer patina i flere stadium, i min verden er dette svært interessant. Alle tidlige PAM med original skive og tritium visere er relativt sjeldent i og med at det ble laget svært få av dem. Luminova som er dagens miljøsvar på opplyste timemarkører vil nok fungere fint i mange år, men vil nok ikke endre karakter eller farge.
 
Min grail har landet, Panerai 671. Denne har jeg virkelig håpet å få kloa i, kommer til å bli min daglige beater fra nå. Kommer tilbake med en review senere når den har gått seg til og fått litt battlescars og patina. Denne helgen startet noe inni H.... bra.

P1050160.JPG
P1050165.JPG
 
Min grail har landet, Panerai 671. Denne har jeg virkelig håpet å få kloa i, kommer til å bli min daglige beater fra nå. Kommer tilbake med en review senere når den har gått seg til og fått litt battlescars og patina. Denne helgen startet noe inni H.... bra.

Vis vedlegg 63480 Vis vedlegg 63481
I helsikken..grattis med den nest(imho) feteste bronsedykkeren noen gang laget :D Den er kun slått av 382..:p
Og for en samling!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen