Takk! Den heter 5370P-001. Discontinued modell, men Aleksander på Urmaker Bjerke hjalp til med å finne den siste som ikke var solgt.
Takk - og gratulerer så mye!
Takk! Den heter 5370P-001. Discontinued modell, men Aleksander på Urmaker Bjerke hjalp til med å finne den siste som ikke var solgt.
Ser ut som split? Heftig! Virkelig nydelig skive.Takk! Den heter 5370P-001. Discontinued modell, men Aleksander på Urmaker Bjerke hjalp til med å finne den siste som ikke var solgt.
De inkluderte split på denne ja. Så nå er det bare å finne ut hvilken nytte jeg kan ha av den funksjonen. Skiven skinner godt!Ser ut som split? Heftig! Virkelig nydelig skive.
Hvis du finner 2 pizzaer med forskjellig steketid?De inkluderte split på denne ja. Så nå er det bare å finne ut hvilken nytte jeg kan ha av den funksjonen. Skiven skinner godt!
Lurt! Skulle kanskje hatt en double split.Hvis du finner 2 pizzaer med forskjellig steketid?
Gratulerer!
Godt mailen kom i går, og ikke i dag
Nbnb: dette var seff en første aprilsnarr! Jeg tenkte det var litt for obviouse om jeg valgte 1.april
Ny 1/10 sek kronograf, 5470P-001, CHF 380 000.
www.patek.com
Vis vedlegg 286175Vis vedlegg 286176Vis vedlegg 286177
Off ja, den gjorde vondt i sjela. Fantastisk klokkeDenne traff meg rett i sikringskassen!!
@Jon Henrik : noe nytt om 5205 fra messen?
@Jon Henrik : noe nytt om 5205 fra messen?
5205G fortsatt med antar jeg? Noen nye varianter som tar over for 5205R?
Takk Jon Henrik!Kom i rødt gull med grønn skive. Hvitt gull er fortsatt med, med blå skive.