Patek Philippe-tråden

Ja, som alle andre sier, det var en veldig fin kveld med mye flott å se på :D

Jeg surret nok litt i min egen verden og fikk derfor ikke snakket med så mange av dere fra TS, men noen ble det :D Jeg så deg @Fyrsten, hadde tenkt til å slå av en prat når vi kom frem til stedet vi skulle spise middag, men da ble det plutselig litt lite tid. Om jeg ikke tar helt feil så har du møtt min søster et par ganger, så mulig du kunne se noen likheter der.

Stemmer @PEBE, jeg har møtt søsteren din ved noen anledninger nå, og det var vel også hun som gjorde meg oppmerksom på at du er her inne :)

Synd det ble litt knapt med tid til mingling etter midagen, men vi sees sikkert igjen ved en annen anledning!

Redigert av en moderator:
Upåklaglig service på Bjerke som vanlig!
1180y9t.jpg

qsrwqo.jpg

Redigert:
Stor takk til Camilla og de andre ansatte på Bjerke for barnevakt mens vi fedrene nerdet klokker:)

INSTAGRAM KONKURRANSE!

Se Facebook eller Instragram siden til Urmaker Bjerke. Vinneren trekkes mandag 10. november.

Ref. tidligere nevnte leveringstid, er den tilsvarende lang på 5196/5296? Noen som vet?

Antar svaret er deprimerende ...

.
5205G

Photo%2010.11.14%2C%2013.51.37.jpg

Føler meg litt "blown away" av denne klokken. Kjente at alt var perfekt når denne satt på hånden. Kjenner noen til om denne klokken er omsatt i våre kretser? Ser prisene på Crono24 men det kunne vært interessant med litt jordnær historikk.

Bildet er tatt i Bjerkekjelleren denne uken, anbefaler alle som har anledning til å ta turen innom utstillingen.

Føler meg litt "blown away" av denne klokken. Kjente at alt var perfekt når denne satt på hånden. Kjenner noen til om denne klokken er omsatt i våre kretser? Ser prisene på Crono24 men det kunne vært interessant med litt jordnær historikk.

Kjenner meg igjen, @Bluebear. Har vurdert denne seriøst flere ganger tidligere. Kan ikke huske å ha sett noen på norske hender på TS, NURK eller tilsvarende.

Mye som er gjort riktig på den! Lekre lugs :D

Er litt ambivalent mtp annual calendar-vinduene. Men det gjelder flere PP-modeller. Tror jeg landet på tommelen opp :)

Redigert av en moderator: