Omega tool 9079 verdi?

Medlem
27. feb. 2024
Innlegg
4
Sted
Tromsø
Noen som vet hva denne kan være verdt
Omega tool 9070
 

Vedlegg

  • IMG_4637.jpeg
    IMG_4637.jpeg
    67,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_4638.jpeg
    IMG_4638.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 0
Tool 9070 refererer til verktøyet som brukes til å åpne boetten.

Litt bedre nærbilder av klokken så kan vi sikkert hjelpe deg.
 
Jeg solgte nettopp en slik Omega, men in gulldouble. Fikk 3800 kroner for den, dette var i UK, verdi i Norge kan vel være litt under pga det virker som vintage er mer tungsolgt i Norge. På den annen side er stål vanligvis verdt mer enn gulldouble.
 
Kaliber 1030 det der . Prisene på vintage klokker er av en eller annen merkelig grunn lavere her i Norge . Chrono24 er ikke noe se etter hvis man er ute etter reel salgs verdi her i landet . Og nå er markedet tregere en sirup .
 
  • Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Jeg solgte nettopp en slik Omega, men in gulldouble. Fikk 3800 kroner for den, dette var i UK, verdi i Norge kan vel være litt under pga det virker som vintage er mer tungsolgt i Norge. På den annen side er stål vanligvis verdt mer enn gulldouble.
Har fått bud på 1500,- tenker det er hvertfall altfor lite. Veldig fin klokke egt vurderer å kjøpe nytt bånd å fikse litt på den hvis jeg ikke får solgt den for rundt 5000
 
  • Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Har fått bud på 1500,- tenker det er hvertfall altfor lite. Veldig fin klokke egt vurderer å kjøpe nytt bånd å fikse litt på den hvis jeg ikke får solgt den for rundt 5000
For lite ja, markedet i Norge er lite og mange skal kun ha nyere klokker, har muligens noe med at det er veldig dyrt reparere klokker i Norge og. Behold den heller. Tviler på at du får så mye som 5000.