Det gjorde han ikke.Håper ettåringen slipper
Håper det slår ned som en bombe i invistormiljøet. Et raskt søk på klokker over 30 000 på Finn indikerer at de fleste som eier en Rolex prøver å flippe den for en høy pris.Noen ser en graf som peker nedover, jeg ser en invisteringsmulighet for å snappe opp stål-Rolex´er
Bare vent til våren. Det kommer til å skje.Håper det slår ned som en bombe i invistormiljøet. Et raskt søk på klokker over 30 000 på Finn indikerer at de fleste som eier en Rolex prøver å flippe den for en høy pris.
Noen ser en graf som peker nedover, jeg ser en invisteringsmulighet for å snappe opp stål-Rolex´er
Fikk en helt tilsvarende skade med en umerket stolpe rett på hjørnet bak. veldig lav hastighet... første skade på 32 år. 92.000,-!Underjordiske parkeringshus med dårlig belysning og stolper i samme farge som vegger, gulv og tak uten noen form for merking.
Klarte å rygge i rett stolpe nå i kveld, og fikk fucket opp bilen tilsvarende verdien av en ny Submariner.
Traff så hundre prosent rent på hjørnet bak på bilen at jeg fikk tatt bakskjermen, støtfanger, bagasjedør og begge lampene.
Forsikring er greit å ha, men faen i helvete syke satan å irriterende!!!!
Første skade over hode siden jeg fikk lappen i 1990.
Og at de må kjøre black friday hele måneden, gjerne med pre-black friday i hele oktober..Den norske tilnærmingen til Black Friday (som jeg i utgangspunktet hater like mye som valentindagen og halloween), hvor de slår av 10% og kaller det Black Friday.
Det kunne de spart seg for..