SpaceCowboy
Støttemedlem
Damer (de opererer gjerne i par) som stopper på dørstokken for å tenke seg om eller slå av en prat. Dette gjelder også rulletrapper. Gen-feil spør du meg.
Nei det jeg ikke kan jeg ikke
... er å gå tom for Nespressokapsler og ikke gidde å ta turen innom butikken_fra_helvete_med_køer_som_gjør_at_man_klikker_i_helgen
+1Væsken som er i pølsepakker er ganske irriterende for meg.
+1
Britisk vann, folk som knepper skjorten helt igjen uten slips/sløyfe, sagging, singletter, pensko med flate tupper, vegg-til-vegg tepper, folk som knepper igjen alle knappene på dressjakken, søt hvitvin, piercinger, folk som ligger under fartsgrensen, tagging, folk som spiser med åpen munn, ørevoks, arveskatt, folk som går med palestinaskjerf fordi det er "kult", å gå tom for dopapir, Grete Faremo, dårlige forelesere, hvite sokker, klær som farger av, formatet på Financial Times, fiskepudding, Ryan Air, høyhalser under blazer, adidasbukser, sokker i sandaler, rumpetasker, dansker i skibakken, overbruk av parfyme og sminke, leopardmønster, folk som lager kvalm på byen....
sist men ikke minst:
Haha Hopalong. Ser for meg at du tørket svette av pannen når du var ferdig med å skrive det der ferdig på skrivemaskinen din, for så levere skrivet til en pode for å diktere det inn på en iPad der du fornøyd kunne trykke; legg til...