Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg synes det er mindre bra med folk som ikke setter pris på ærlighet, som er moralsk fordømmende overfor andre, og som nekter å godta at det også finnes negative sider ved det meste. Det eneste som er perfekt her i verden er moderne Rolex:p
 
Jeg liker ikke

- at de fleste Breitlingmodeller glinser så jævli.
- at Tag Heuer sluttet med SEL og gikk over til Link, fra verdens fineste reim til ingenting
- Nixon
- alt av Seiko som ikke er analoge divere.
- Blingklokker uansett merke, spes Jacob & Co
- Alle klokker fra produsenter som egentlig lager noe annet ; eks Nike, Armani osv
-Og mye mye mer

Hva Natoreim angår så var jeg også skeptisk da jeg tok den ut av konvolutten. den så så spinkel ut. Ble som å fortøye
Danskebåten med en tråd. Når montert derimot så det ikke dumt ut og viktigere, særdeles komfortabelt på :)

Kjør på, mye mer vi kan hate
 
* Breitling Navitimer
* Breitling for Bentley

Disse var nok årsaken til at jeg trodde at jeg ikke likte Breitling i det hele tatt. Men etter at jeg har lært litt mer har jeg jo oppdaget at Superocean, Colt og Avenger Seawolf er noe jeg meget gjerne kunne hatt på armen :)
 
Her fylles det på:

Cartier må være noe av det styggeste som lages. Hvem i all verden kjøper dette når det finnes så mye annet flott ?

oA4JzsWzM4QLpXKZewVsT0cRiNah9vGqta5Eof_hPHEuLVdez1KLMeGx0uRNIJ85YSCjh4ct3xjSTn6fqy_Hl-bRl7UZq5rmUNVvdl_0IeY9UtxtyvJS0Zwh9Zqy3yGv1Gm5nd9x84rRPF3hF_zh2TBeE1hv=s220-c
 
Jeg liker å se wristshots, men hårete mannearmer er ekkelt ! Iallefall slike ekstremt hårete hvor hårene bare snor seg rundt klokken som en blekksprut
 
Selgere som sletter hele posten når noe er solgt! Aaaargh!
th_chainsaw.gif


Jeg liker å kunne gå tilbake og se på historikk over solgte ur.
 
jeg liker generelt ikke vanlig størrelse urverk i altfor store kasser. Spesielt ikke når det i tillegg er vindu bak. Typisk ETA2824 i kasse på 45mm. Ikke spesielt sexy når du kan se hele omkretsen av verket gjennom glasset bak og vet at det er nesten 1cm tomrom på hver side til kassens ytterkanter.

forresten så liker jeg ikke klokker over 42mm heller.

Invicta kan nesten patentere denne stilen.

forresten liker jeg ikke invicta heller.
 
jeg liker generelt ikke vanlig størrelse urverk i altfor store kasser. Spesielt ikke når det i tillegg er vindu bak. Typisk ETA2824 i kasse på 45mm. Ikke spesielt sexy når du kan se hele omkretsen av verket gjennom glasset bak og vet at det er nesten 1cm tomrom på hver side til kassens ytterkanter.

forresten så liker jeg ikke klokker over 42mm heller.

Invicta kan nesten patentere denne stilen.

forresten liker jeg ikke invicta heller.

Jeg liker heller ikke Invicta.. alt for glorete og store! =/