Motorsykler

Mange fine sykler utenfor den lokale MC-klubben i dag.
IMG_1800.jpeg

IMG_1801.jpeg

IMG_1802.jpeg
 
Har du 600 eller 900?
Jeg har kjøpt brukt X-trim 900, lett modifisert for langtur med bl.a. isbjørnbeskyttelse.

Hei, det er en 600 e-tec. Mer enn kraftig nok for mitt bruksområde, men jeg savner en mer leken og smidig scooter med enda bedre gassrespons til å ha det skikkelig gøy med. Rangeren er ganske tung og "uhåndterlig" i forhold til en "leke"-scooter :)
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Mye kult både med og uten hjul på NST Gardermoen i dag. Fikk med meg litt nye kjøreklær, spørs om jeg ikke må tilbake og få meg nytt sete på HD’en også. Kjører på originalt og det er litt i det spedeste laget for lengre turer. Flott butikk og bra (+ rimeligere) alternativ til Lazy Boyz.

Er det forresten noen som er interessert i å stille på TS Drives med mc 6. august?

IMG_2280.jpeg


IMG_2281.jpeg
 
Det ville være veldig hyggelig med en TS-Drive 6 august, @SantaMonica .
Flott HD.
Faktisk måtte jeg til Lazy Boys for å få tak i higway pegs til Bolt'en min. Den var litt spesiell siden jeg måtte ha tilpasset for 1".
Jeg er litt usikker på hvor i landet vi er da. Jeg må en tur til Kristiansand i løpet av perioden (starten av august) og er ikke helt sikker på når det blir. Men jeg håper. Stiller med MG eller MC....

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: knb og SantaMonica
Det ville være veldig hyggelig med en TS-Drive 6 august, @SantaMonica .
Flott HD.
Faktisk måtte jeg til Lazy Boys for å få tak i higway pegs til Bolt'en min. Den var litt spesiell siden jeg måtte ha tilpasset for 1".
Jeg er litt usikker på hvor i landet vi er da. Jeg må en tur til Kristiansand i løpet av perioden (starten av august) og er ikke helt sikker på når det blir. Men jeg håper. Stiller med MG eller MC....

8- )
Enig, det hadde vært trivelig om vi fikk til noe. Jeg er ledig, men er ikke helt hardcore og tar alltid forbehold om vær :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Så, hvordan ser det ut her i MC-tråden? TS-Drive sier Sjøflyhavna Fornebu 10:30 i morgen…?