Min garasje er fylt med...

IMG_6184.jpeg

Med et par familiebiler også begynner gårdsplassen å fylle seg!
 
Det viser seg at den fungerer langt bedre på kvinner enn f.eks Urus eller G-wagen. Mellom Slemdal og Vulkan i går hadde jeg to pene damer som stakk hodet igjennom vinduet mitt i lyskryss for å snakke bil!
Min erfaring med 8 år i G (nå dessverre solgt) var at det var mest dørvakter med tribal-tatovering og litauiske håndverkere som ga meg oppmerksomhet. Etter en kort innledende identitetskrise (jeg kom fra en Defender) innså jeg at slike ting ikke skal avgjøre bilvalg:)

Den blodtrimmede, blodrøde og bråkete 1974 Minien jeg hadde i studietiden var det mest barn som synes var gøy, trolig fordi den så ut som en lekebil sammenlignet med alle andre biler på veien.

@Gin: Ta godt vare på den kona! Doble ekstrapoeng for bilsmak:)
 
Redigert:
Vis vedlegg 335082

Ikke min garasje, men Philippe Dufours.

"Litt merkelig" valg av bil. Vet at Philippe eier en blå 996 som han fikk i gave av sin kjære frue i fjor.
En lexus blir som å sporte rundt med en grand seiko på armen. Ikke noe galt med en GS i det hele tatt. Men ville nesten tro at noe tysk toppløs vogn ville passet han bedre ...
Som denne lekre saken
1686385807039.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
"Litt merkelig" valg av bil. Vet at Philippe eier en blå 996 som han fikk i gave av sin kjære frue i fjor.
En lexus blir som å sporte rundt med en grand seiko på armen. Ikke noe galt med en GS i det hele tatt. Men ville nesten tro at noe tysk toppløs vogn ville passet han bedre ...
Som denne lekre saken Vis vedlegg 335089

Neida. Så forutsigbart og kjedelig med SL.

Lexus er den tenkende manns Mercedes.