Min garasje er fylt med...

I min garasje står en italiener og venter på våren :)
scrambler1.jpg
 
image.jpeg
image.jpeg
Bilder hentet fra nett.

Har akkurat kjøpt meg nytt hus så av erfaring så må fruen få bestemme og jeg snekkre å fikse rundt huset først, så hu får det som hun vil ha det. Og senere i sommer dukker det vel opp en Yamaha vx750 opp i gutte bua som det blir cafe racer ut av.
Driver og sikler på eBay på komplett Yamaha r1 forstilling og bak demper og diverse snacks
 
  • Liker
Reaksjoner: Raymond75 og Hylle
Vis vedlegg 94266 Vis vedlegg 94265 Bilder hentet fra nett.

Har akkurat kjøpt meg nytt hus så av erfaring så må fruen få bestemme og jeg snekkre å fikse rundt huset først, så hu får det som hun vil ha det. Og senere i sommer dukker det vel opp en Yamaha vx750 opp i gutte bua som det blir cafe racer ut av.
Driver og sikler på eBay på komplett Yamaha r1 forstilling og bak demper og diverse snacks

Det der blir beintøft!!
Jeg har en '76 mod Honda Cb750 Four i daglig drift om sommeren, og en komplett Yamaha R6 med 2x motorhavari.
Jeg er nærmere å flytte over delene til
CB'en enn å gå for motor nr 3...........
 
Det der blir beintøft!!
Jeg har en '76 mod Honda Cb750 Four i daglig drift om sommeren, og en komplett Yamaha R6 med 2x motorhavari.
Jeg er nærmere å flytte over delene til
CB'en enn å gå for motor nr 3...........
Auu det var kjipt. Da er det vel bare å bygge cb da. Jeg Tar lappen Og har forelsket meg helt i cafe racer, og så slipper livet å henge i en tynn tråd vær gang man er ute og kjører

Skal ikke spesial lage alt for å bygge cafe racer denne gangen. Blir bare en sjapp strip down. R1 forstilling og bak demper. Foot back KIT for forhviler, lampe foran med inne bygd blink lys, enkle kjempe løsninger så jeg får brukt den litt før høsten. Og så gå litt grundigere til verks i vinter.

Tenkte å lage en tråd her inne senere med "Hva gjør dere i garasjen"
 
Auu det var kjipt. Da er det vel bare å bygge cb da. Jeg Tar lappen Og har forelsket meg helt i cafe racer, og så slipper livet å henge i en tynn tråd vær gang man er ute og kjører

Skal ikke spesial lage alt for å bygge cafe racer denne gangen. Blir bare en sjapp strip down. R1 forstilling og bak demper. Foot back KIT for forhviler, lampe foran med inne bygd blink lys, enkle kjempe løsninger så jeg får brukt den litt før høsten. Og så gå litt grundigere til verks i vinter.

Tenkte å lage en tråd her inne senere med "Hva gjør dere i garasjen"

Fin oppskrift på en morsom sykkel det.

Helt enig når det kommer til det med livet som innsats også. Har kjørt skadefritt og uten uhell på tung sykkel siden jeg var 20 (er 40+ nå). Men mener definitivt at det er tryggere moro med classic enn R- sykkel.
På R vokser horna i panna (hos alle, uansett hva de selv sier) , og syklene må pushes litt for at det skal bli gøy.

Støtter en "Hva gjør du i garasjen" tråd
 
Savner min hadde 350 4matic og byttet i X5 blir nok en CLS igjen. Når plassbehovet avtar. Synd de gikk ut av produksjon.
Ja, det var synd, den eneste stasjonsvogna noen gang som faktisk er pen. Men CLS som sedan har jo kommet med ny modell i år og den ser griselekker ut!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tubbs