Trukket Martin OMCPA1 '2010[TRUKKET]

Medlem
12. feb. 2015
Innlegg
619
Sted
Oslo
Hei!

Dette er definitivt den beste akustiske gitaren jeg har spilt på, og jeg har hatt ganske mange innom hus i alle prisklasser. Jeg brukte den som referanse mot flere gitarer som f.eks Taylor 814CE, Gibson Hummingbird, J-45, diverse Furch og andre Martin gitarer. Denne var virkelig den som virket mest allsidig for min del, og den har den innebygde Fishman F1-elektronikken som gjør at man kan få ulike voicinger/setups med mic uten at det høres unaturlig ut.

Gitaren er fra 2010 og er tatt godt vare på, og bærer preg av å være brukt, men ingenting stygt. Den har vært og er oppbevart i temperert rom med riktig fuktighet, sånn at det ikke skulle oppstå noen sprekker. Men på baksiden har det dessverre blitt noen klarlakkskader som følge av gitarstativ(det har vel reagert pga gummien, men ingenting som går utover spillbarheten eller treverket på gitaren). Gitaren er også utgaven med ebony fingerboard og bridge, og ikke richlite som på de nyere utgavene.

Gitaren kommer med original casen som fulgte med den.

Bytte i klokke er aktuelt, både likt, opp eller ned :)

Alt kan sendes på kjøpers regning, men jeg kan levere personlig i Oslo og omegn.

Ta kontakt om det er noe du lurer på!
, nypris opp mot 40k. (Ref: http://www.prisjakt.no/product.php?p=609614)
TS-pris kan diskuteres kjapt i PM eventuelt :)
 
Redigert: