M25 ut fra mørket

Jrm

Medlem
3. mai 2011
Innlegg
355
Sted
Oslo
Så var dagen oppstanden, man skal prøve å pakke ut sakte nok til at bildene rekker å feste seg til minnebrikken.*

To små esker, en tung og kantete og en rund.
79279d33.jpg


Spennende ;)
3c8ccc52.jpg


Eget sertifikat, nytt for meg :)
d568d392.jpg


Lakkert treboks dukket opp inne i pappesken.*
a7e7c3e6.jpg


Der lå uret, Lüm-Tec M25 Tungsten :)
cffddd32.jpg

I hvert sitt rom lå en skinnrem og en tungsten lenke, ganske nice :)

Selve klokken var på gummi.*

2d9c198d.jpg


I den runde esken lå en Corvus nato, i skinn...passer bra på sommeren :)
833f6245.jpg


To obligatoriske, WS og seff et med lume :)
55a1b525.jpg


f9d3b1ec.jpg


En meget tung klokke er dette, på rem så er den tyngre enn min Seiko Monster på lenke! Men når det er sagt så ligger den veldig godt på armen....blir nok sittende der en stund ;)
 
Takker :)

Synes også den har et fint og rent preg, ikke noe krims krams hverken på skiven eller andre steder. Fargen er dyp grå på skiven men den fremtstår som alt fra blå til grønn avhengig av lys og vinkel, blåe tror jeg kommer fra dobbel AR på begge sider av safirglasset. "Stålet", som er av Tungsten Carbid og visstnok har en hardhet på 9 (!!!) og "bare" kan ripes av diamant, har en litt tung gråblå'ish tone som matcher skiven perfekt......i mine øyne :)
Glasset er, som på en del Omega'er jeg har sett, fraværende :)

Jan
 
Gratulerer med kjempetøff klokke!
Jeg liker det røffe designet veldig godt.
Utrolig bra!
 
Wow. Den ble helt killer på skinn-Nato.
Gratulerer så mye med en tøff klokke.:D
 
Flott ur!
Alle som har tungsten virker kjempefornøyd

Jeg hadde i utgangspunktet bestilt en M50, men endret til en B16 heller.
 
Takker igjen for gode tilbakemeldinger :)

Har ikke hatt denne i for mange dager ennå men kan helt klart si at selv så tung dette uret er, ca 160 gr på skinnrem og 299 på medfølgende lenke, så merkes den knapt på armen! Utrolig god armcomfort :)
Ikke sjekket helt gangen på det ennå, uten at jeg har talt 28800 svingninger i løpet av en time :D, men det virker som om det er godt innenfor COSC sine krav. Hvis det har for mye avvik så stiller LÜm-Tec uansett med livstidsgaranti mår det gjelder justering, bare litt langt til Ohio :)

Okke som, dette tror jeg kommer til å bli sett oftere enn de andre urene mine på en venstrearm nær meg :)
 
M25en er helt rå! Det er den klokken jeg selv vurderer sterkest å kjøpe nå;)

Kjøpte du den direkte fra Lum-tec.com? Hvordan var leveringstiden? Og nå etter litt armtid, er du forsatt like fornøyd med kvaliteten og finishen på klokken?
 
Gratulerer med en tøff klokke :cool: Virker veldig solid bygget. Minnes fælt om en Anonimo dette her.
 
M25en er helt rå! Det er den klokken jeg selv vurderer sterkest å kjøpe nå;)

Kjøpte du den direkte fra Lum-tec.com? Hvordan var leveringstiden? Og nå etter litt armtid, er du forsatt like fornøyd med kvaliteten og finishen på klokken?

Kjøpte den direkte fra www.lum-tec.com ja :) Kan ikke si annet enn at alt fra levering, leveringstid og kostnad var over all forventing! Betalte med PayPal og klokken var levert av posten på døren i løpet av en uke! Min er forøvrig nr 118 av 175 noe som vel tilsier at det muligens er et femtitall igjen :)
Kommer litt senere tilbake med hvordan den er "å leve med" men kan kort fortalt si at den er utrolig behagelig å ha på armen! En relativt tung klokke men suger seg nesten til armen så det føles ikke som om den er der, det eneste man merker er faktisk laaange blikk og kun (!!) positive kommentarer :)
Anbefales på det sterkeste :)

Jan
 
Ja, da ble det enda en klokke på ønskelisten min. Nå trenger jeg snart en halv million for å komme i mål.
Den var helt konge - skikkelig tøff!

Gratulerer så mye!!