Solgt LNIB Omega Speedmaster Professional Apollo 13 Silver Snoopy Award

Medlem
22. jan. 2014
Innlegg
512
Sted
København
Jeg vurderer å la dette samlerobjektet gå til fordel for noe annet inn i boksen, da jeg fremdeles har urealiserte klokkedrømmer, og dette er en end-game klokke.

Dette er en klokke som ikke behøver en introduksjon, og er myntet på entusiaster og kjennere. Jeg er eneste eier av klokken, som forøvrig er nummer 447 av 1970 eksemplarer. Klokken ble tatt ut hos Urmaker Christensen på Storo i desember '15, og har kun vært på lanken et fåtall ganger for fotografering. Ryktene skal ha det til at i løpet av de første 24 timene etter at klokken ble lansert ble det bestilt mer en 3.000 eksemplarer, hvilket illustrerer hvor ettertraktet klokken er.

Klokken kommer med alt av tilbehør, inkludert plastikk-boksen klokken kom i (de sendes separat fra boks), hangtag, avisartikkel, Snoopy-pin, kvittering, you name it! Estetisk sett har ikke klokken en eneste ripe, hairline, swirl, så standen må settes til 99,9% strøken.

Så, over til hva jeg kunne tenke meg å bytte denne mot, og her er svaret veldig enkelt. Du som sitter og leser dette har ideelt sett en strøken 5167 og kunne tenke deg litt påskekontanter. Alternativ så er du møkk lei din 116622 med blå skive og har i overkant mye på kontoen og kunne tenkte deg å sende avgårde et mellomlegg min vei. De overnevnte er ingen absolutt krav, alle forslag og spørsmål besvares høflig og hyggelig på PM.















Her ser jeg at det har lurt seg inn noen støvkorn, men frykt ei, det er kun støv! :)