Klokkespotting

Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.

Phil pleier å spille med en Rolex Cellini.
 
Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.


Ikke glem The Donald som svinger køller med Patek Ellipse
Donald-Trump-Patek-Philippe-1024x691.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.
Stemmer det at golferne tar på seg klokkene etter runden. Bubba spiller med sin RM, ja. Phil har sverget til YM i rosegull på oysterflex det siste året. Ellers spiller Tommy Fleetwood med Omega i gammatitan, noe både Garcia og Rory også gjorde i begynnelsen :)
 
Stemmer det at golferne tar på seg klokkene etter runden. Bubba spiller med sin RM, ja. Phil har sverget til YM i rosegull på oysterflex det siste året. Ellers spiller Tommy Fleetwood med Omega i gammatitan, noe både Garcia og Rory også gjorde i begynnelsen :)
Vil det ikke være sånn at, bortsett fra RM, så vil en mekanisk klokke få relativt bra juling ila en 18-hulls? Tenker på den YM'en...
 
lite med takling i golf og 80-åringer spiller uten å miste armer eller gebiss. Nadal spiller tennis med RM, det rister godt nok
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Vil det ikke være sånn at, bortsett fra RM, så vil en mekanisk klokke få relativt bra juling ila en 18-hulls? Tenker på den YM'en...
Ikke nødvendigvis. Jeg var one watch guy fra 2003-2016 og spilte hundrevis av runder med min daværende Omega AT (som jeg idiotisk nok solgte...) Den tålte det helt fint. Du bør jo ha en klokke som er robust, men det kommer selvsagt an på svinghastighet og hvor mye du "duffer" (dvs. treffer bakken før ballen). De fleste dropper et mekanisk ur ved golfspill på grunn av vekten på klokka. Jeg spiller bare med min Garmin :eek: da den gjør nytten som GPS og "shot-tracker", og sammen med laserkikkert får man nøyaktige avstander. YM til Phil Mickelson får nok juling, men de fleste Rolex tåler det ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og urtid
Spottet en Tudor BB58 på en lege på Sophies Minde akkurat. Var på Nato eller rem. Noen her? Rakk ikke ta bilde. Fikk en feeling av at vedkommende var en WIS.