Klokkespotting

Og her er et bilde, er jo en spottetråd :)


North Flag er så deilig diskret, slik at bare de som vet vet. I løpet av et år så er du den tredje som har flagget at du vet hva det dreier seg om. Og den første norske. En Belgier og en Engelskmann i tillegg. Så det er en skikkelig "under radaren" beater, men i en kvalitet som ikke står tilbake for en Explorer I fra moderskipet. Bare som et eksempel... :D
Ser jeg må ta turen til hifiklubbben :)
 
Satt hjernedød i kassen frem til noe fanget min oppmerksomhet... Jeg så en reim jeg dro kjensel på! Og en kasse som så meget meget pen ut i profil, med en noe underlig farge på materialet. Hmm. Eieren ble muligens forskrekket over min enorme interesse for hans håndledd...

"Du liker klokker?" spør @NilsOT mens jeg sikler innvendig. Uvisst om det var pga mitt jagende blikk etter et bedre syn på klokken, eller fordi jeg satt med en #mondayblues Squale på armen selv. Uansett; det var som jeg mistenkte. FPJ CB in the wild!

Synd det ikke var tid til noe tafsing denne gang. Som sagt tidligere Nils, forventer å se denne på GTG!

Ble av naturlige årsaker ikke tid til noe bilde.

Nå håper jeg bare en kunde jeg har sett bærer en PAM under ermet slår av en prat neste gang han stikker innom også. Ellers laber spotting på Kiwi.
 
Rick i Pawn Stars med en 116619

gofJtcP.jpg
 
Fått denne tilbake fra service og liten rep fra Vidar på kollbotn. Super happy og deilig med noen som har vært brukt hver dag i så mange år - som fortsatt kan brukes hver dag i mange år til.
 

Vedlegg

  • 1476021428899-1057367778.jpg
    1476021428899-1057367778.jpg
    64,9 KB · Visninger: 0
Rolex 216750 på sjåføren av en Auda stasjonsvogn i Wilhelms gate/Sporveisgaten retning Bogstadveien i dag tidlig.