B
Bears
Guest
Vet godt hvem du mener. Han er også sterk motstander av å kjøpe brukte ur. Alle klokker skal kjøpes ny hos AD.
Er vel ikkje lenge til det kryr av Bell&Ross på Klokkeriet si...
Vet godt hvem du mener. Han er også sterk motstander av å kjøpe brukte ur. Alle klokker skal kjøpes ny hos AD.
Men jeg synes det er litt sjarmerende med førstepostere og nye klokkeinteresserte som ber om råd/svar. Det er viktig - vi har alle vært der.
Haha har tenkt på akkurat det samme. Plutselig er Bell & Ross helt awesome lissom. Ser ikke ut i måneskinn men det er min smakEr vel ikkje lenge til det kryr av Bell&Ross på Klokkeriet si...
Haha ja det er meget spesielt. Er lissom en helt uunnværlig kilde til kunnskapNy Blir også meget spesielt når "profilert" person lager en post om han skal bli eller melde seg ut. Må være deilig å lese alle hyllestene om å bli utover dag/kveld. Latterlig
Har faktisk vurdert å lage en tråd om Klokkeriet her selv. Selv om jeg ikke har spesielt høy postcount her inne, er jeg en lurker som bruker flere timer i uka på å lese her, og jeg synes det virker som aktiviteten her inne har gått betraktelig ned de siste månedene (dette kan sikkert @Jon Henrik bekrefte/avkrefte hvis han føler for det).
Heldigvis var den feil!Interessant observasjon.
Så braDet stemmer hverken ift. til tallene fra Analytics eller statistikken fra forumet på tråder/innlegg
Heldigvis var den feil!
Nuff sauid
Nuff sauid