klokke til dress

<3

Men jeg syntes de gamle Omegaene med svart skive også er tøffe! Vet nå ikke hva de heter men.

mmmm :cool:
311769448_o.jpg

Når de er som den som er avbildet heter de franken eller redial.
 
+ 1

Syting og klaging over andres klokker er generelt lite populært IMHO, og bryter med den tradisjon som er opparbeidet på TS. Det er lov å være uenig i sak om noe diskuteres, og det er lov å kritisere Rolex/Omega - selvsagt - men random oppgulp (pun intended) mot folk som poster bilder av klokkene side bør man holde seg for god for, og i hvert fall ikke x-antall for dagen. Regner med du ser den? :confused: :idea:

Hvis ikke er det min mening at TS blir fattigere. Det vil ikke være noe konstruktivt bidrag til TS om jeg skulle legge igjen kritiske kommentarer i din tråd i galleriet?

Og dersom man misliker klokkene på TS, så finnes det faktisk dedikerte subforums på watchesuseek (WUS), der man kan velge merke/kategori/prisklasse osv slik at man i praksis unngår Omega/Rolex dersom dette er et så stort problem for deg.

:)
 
+ 1

Syting og klaging over andres klokker er generelt lite populært IMHO, og bryter med den tradisjon som er opparbeidet på TS. Det er lov å være uenig i sak om noe diskuteres, og det er lov å kritisere Rolex/Omega - selvsagt - men random oppgulp (pun indended) mot folk som poster bilder av klokkene side bør man holde seg for god for, og i hvert fall ikke x-antall for dagen. Regner med du ser den? :confused: :idea:

Hmmmm....

Nå fabler du litt vell mye her!? Jeg har da ikke sagt noe vondt om noen og/eller klokken dem har postet!? Bare ytret min mening en håndfull ganger på et generelt grunnlag.(husker ikke hvor mange, men ikke mer enn 3 kanskje 4 ganger på et halvt år). Etter hva jeg kan huske har jeg ikke sagt noe vondt om noen merker eller typer klokker, bare at det er utrolig mye av det samme type klokkene, å at det er kjedelig greier?

Motbevis meg gjerne om du gidder å sjekke igjennom alle postene mine (det gidder ikke jeg), men da tar du det i en annen tråd. Ikke her.. =)
 
Så vidt jeg ser var det 3-4 ganger siste 10-12 dager og en del mer før det, men la gå, jeg kommer ikke til å bruke tid på å quote deg. Om du føler det ikke treffer så skal ikke jeg forsøke å overbevise deg.
 
Har lett rundt på diverse sider, og funnet noen klokker på finn og andre sider.
Kom blandt annet innom www.salgklokker.com hvor jeg fant tre klokker:

- http://www.salgklokker.com/omega-klokkeamaster-klokke-deville-co-axial-manuell-svingete-med-rose-gull-
merking.html

- http://www.salgklokker.com/omega-klokkeamaster-klokke-deville-co-axial-manuell-svingete-rose-gull-
merking.html

- http://www.salgklokker.com/omega-klokkeamaster-klokke-planet-hav-kronograf-automatisk.html

- Hva synes dere?
- Hva er forskjellen på den første og andre?
- Er det noen som har noe erfaring med denne siden?
 
:rolleyes: Dersom "Kopi Klokker", fantasipriser og kreative oversettelsesprogramsetninger som "Alle typer av luksus Klokker på salg, for den beste klokker i vår web-butikken og du vil være sikker på å få en høy kvalitet se for en fantastisk pris" ikke fikk noen bjeller til ringe, så send meg gjerne en PM. Jeg har en god forretning på gang med en bankdirektør i Lagos, og trenger en investor.;)

Ellers er jeg enig med de fleste råd som har kommet i tråden. Ur fra femti- og sekstitallet har ofte bedre og mer spennende verk enn mye av det som produseres idag, har dressvennlig størrelse og koster lite. Skal det kun brukes til dress en gang imellom trenger du ikke bruke penger på service sålenge klokken går noenlunde rett.
 
Om den har vært inne til service så er nok ikke prisen så ille. Vet at min Seamaster 30 som ikke er automatisk kostet 4500,- med ny service og reim. Håper ingen ser på det her som noe oppgulp