Idé for TS-treff: Kjeller flyplass, kombinert klokketreff/flytur

Da traff Espen og jeg på hverandre på Kjeller i dag :) Espen iført vintage Oyster på TS-NATO, jeg med Speedmaster på mesh. Ser ut til at HadronCollider også var innom i dag, men jeg har vært med og organisere hele showet, og har vært på Kjeller nærmest sammenhengende i to døgn nå, så jeg så ikke PMen hans før jeg kom hjem nå i kveld. Det var en fin dag, så dere som ikke møtte opp kan angre ;)
 
Jeg vil få lov å skryte vilt og hemningsløst av arrangørene (bl.a Semmern, som i følge egne utsagn nærsagt har bodd på Kjeller denne helgen) som har fått stelt i stand dette fantastisk koselige og flotte flystevnet. Litt synd at vi ikke fikk møttes men det kan jo ikke bestandig klaffe. Vi får heller ta det igjen på den kombinerte GTG-flyturen vår:p
 
Jeg kan "spote" speedyer på lang avstand ;) Og den derre norges-natoen deres er ikke diskre :D

Den som du helt korrekt beskriver " ikke diskre norges-natoen" satt jo der nettopp i håp om at noen TSere skal se den og komme bort og hilse. Det er jo ikke som om alle vet hvordan hverandre ser ut. Neste gang må du komme bort. ;)

Edit: Ellers så ser jo både Semmern og jeg ut som de barskeste i gata så helt trygt er det ikke.:D
 
Edit: Ellers så ser jo både Semmern og jeg ut som de barskeste i gata så helt trygt er det ikke.:D

Hehe, ja, folkemassen vek unna som Rødehavet for Moses der vi sto og så ut som noen skikkelige kjeltringer ;) Jeg var jo for anledningen antrukket grønn flight suit og hvitt silkeskjerf. Akkurat passe hallik med det silkeskjerfet, men flyr man veteranfly er det jo en obligatorisk del av antrekket ;) Hadde rattet en av to Tiger Moth i formasjon på morgenkvisten før stevnet begynte, for å vekke folk i nærområdet. Er i ferd med å skaffe meg Display Authorisation, så utover sommeren blir jeg nok muligens å se i luften på flystevner :)
 
Jeg har vært en del mer på ferie i år enn først antatt så har ikke fått fulgt med så mye her.. . men blir det noe av fly GTG semmern? Er fortsatt gira jeg:)