Hvor dårlig ide fra 1-10? W222 E65 AMG

Medlem
21. okt. 2015
Innlegg
596
Sted
Skedsmokorset
Lenge siden jeg har eiet en V12 og aldri hatt en S-klasse. Er denne noe å ha/prøve?
 
Lenge siden jeg har eiet en V12 og aldri hatt en S-klasse. Er denne noe å ha/prøve?

Jeg stemmer for ja, selvsagt!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Spring Drive
Lenge siden jeg har eiet en V12 og aldri hatt en S-klasse. Er denne noe å ha/prøve?

Helt klart, JA!

V12 er et utdøende rasedyr. Det er en 'now or never' -sjanse. Både V12 og V8 er noe du aldri vil få muligheten til å ene i fremtiden. Når muligheten også byr seg til å få tak i et så lekkert eksemplar, så er det bare å si at dette er en unik sjanse til å oppnå en unik opplevelse.

8
 
Hadde lett valgt denne fremfor den over.


1699516768721.png





Den første krever en sjåfør, den siste kjører du selv!

1699521309869.png
 
Redigert:
Hadde lett valgt denne fremfor den over.


Vis vedlegg 350945




Den første krever en sjåfør, den siste kjører du selv!

Vis vedlegg 350958
Du har helt rett, dette er sikkert en bedre bil! Men dette handler ikke om fornuft for meg.. V12 or not to V12
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Sindregb og Grendel
Leste på et AmCar Forum:
"En V8 er en hel motor. Alt annet er brøk."

8
 
Sånn, rettet posten din ;)

Min kone hadde en noe tilårskommen W126 300 SE da vi møttes, litt av en bil! Bilde hentet fra nett, samme farge og interiør:

Vis vedlegg 351170

Og til trådstarter @Spring Drive, selvfølgelig skal du ha V12 :mrgreen:
Det er helt i orden at du korrigerte posten. Den skal naturligvis være sånn som de eminente ingeniørene hos MB ville den skulle være.
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Lenge siden jeg har eiet en V12 og aldri hatt en S-klasse. Er denne noe å ha/prøve?
Visst f..n er det noe å ha. Har kjørt MB med den motoren både i AMG og sivil utgave, helt nydelig jevnt og fint drag - og mye av det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel