Humortråden

1598414658727m.jpg
 
Kjenner meg igjen i det bildet der :)

Hadde permanent, lyse striper og svart farge på sidene;) Når min datter i dag skal gjøre narr av meg, så spør hun hvor på hodet jeg har lengst hår, og så svarer hun at hun tror det er i nesa. Det kan nok stemme:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Kjenner meg igjen i det bildet der :)

Hadde permanent, lyse striper og svart farge på sidene;) Når min datter i dag skal gjøre narr av meg, så spør hun hvor på hodet jeg har lengst hår, og så svarer hun at hun tror det er i nesa. Det kan nok stemme:)

I sommer klappet min datter meg på hodet og sa: "Førstemann på mars"....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Deleted member 14560
I sommer klappet min datter meg på hodet og sa: "Førstemann på mars"....

-I mine kretser (host) ble dette omtalt som et Netcom-hode midt på nittitallet - 'Stort område, lite dekning!'

Dette etter at vi lenge hadde blitt lurt av dekningskartet som viste glimrende dekning på hjemstedet mitt, uten at det forhindret oss i å måtte stå på bestemte steder, med handsfree og telefonen over hodet for å kunne ringe ut. Aiai.
 
-I mine kretser (host) ble dette omtalt som et Netcom-hode midt på nittitallet - 'Stort område, lite dekning!'

Dette etter at vi lenge hadde blitt lurt av dekningskartet som viste glimrende dekning på hjemstedet mitt, uten at det forhindret oss i å måtte stå på bestemte steder, med handsfree og telefonen over hodet for å kunne ringe ut. Aiai.

Jeg husker godt den.
Kjært barn har mange navn.
"Forsikringssveis" var også et kjent uttrykk: "Ser greit ut forfra, men den dekker ikke alt..."

8
 
  • Haha
Reaksjoner: TomB
Se filmen Adidas vs Puma for å få et innblikk i hvordan de to konkurrerende merkene fra samme by og eid av to konkurrerende brødre opplevde tiden før og etter andre verdenskrig. Interessant! Tysk kinofilm fra 2016.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og SimonB