Hvem velger du?
Vurderer HBO da jeg hatt Netflix, men lurer litt på om det er "same shit, different brand"
Vurderer HBO da jeg hatt Netflix, men lurer litt på om det er "same shit, different brand"
Begge deler!Hvem velger du?
Pink-floyd-nobody-home/Ive-got-thirteen-channels-of-shit-on-the-tv-to-choose-from.
NRK appen er nok, bruk heller tid og penger på reelle opplevelser som teater, konserter og opera .. og kanskje kino.
Er vel egentlig helt enig, men tiden strekker ikke til i et hektisk familieliv. Tror også familiens ungdommer hadde gjort opprør hvis HBO+Netflix ble byttet ut med abonnement i OperaenDet artige er at en lørdag i Operaen for to koster omtrent det samme som HBO+Netflix i en måned. Og jeg har hatt flere minneverdige opplevelser i Operaen i Bjørvika enn på HBO.
Synes absolutt ikke HBO er bedre enn Netflix, men her er i hvert fall noen serietips i tilfeldig rekkefølge:Fruen har akkurat lastet ned hbo Max for å se på noe (dårlig) dame-tv.
Jeg begynte å bla for å finne noe jeg kunne se på, men ble meget skuffet.
Til dere som mener HBO er bedre enn Netflix;
Hva annet enn Billions og Succession er verdt å se der?
Takk for tips!Synes absolutt ikke HBO er bedre enn Netflix, men her er i hvert fall noen serietips i tilfeldig rekkefølge:
- Snowfall
- Mayans MC
- City on a Hill
- Your Honor
- Industry
- The Wire
- Chernobyl
- Band of Brothers
- The Pacific
- Watchmen
- Boardwalk Empire
- Sopranos