Gullkorn fra Finn.no

Lyst til å se se kulest ut på flyplassen?


Jeg mister helt oppriktig troen på menneskeheten når jeg leser sånne annonser. Blir rett og slett målløs…
 
Lyst til å se se kulest ut på flyplassen?

Jeg siterer fra annonsen:
«Modellen før LVMH tok over så du kan få ekstra anerkjennende blikk fra kjennere.»
 
Når man ikke får solgt, jo da setter vi opp prisen! :poop:
 
  • Wow
Reaksjoner: mr_frodo
Når man ikke får solgt, jo da setter vi opp prisen! :poop:
Har det blitt en greie? Ser flere som gjør det om dagen.
 
En som ikke er helt enig med seg selv..
1715072162296.png
 
  • Haha
Reaksjoner: Preacher og mr_frodo
Spørs også om markedet er enig i noen av disse prispåstandene ;)
230-235'?
IMHO: 250-260' = nærmest NOS uten servicebehov, norsk, grønn tag og begge skivene

Helt enig. Kanskje helt ned mot 220' om den ikke er ekstremt fin.
Hallo boys! Har dere ikke sett at det er den supereksklusive og sjeldne -aph skiven????
Dette er jo gi-bort pris ;)
 

Ærlig talt for en klokke med tvilsomt opphav og et NH35 urverk ?
Hvis noen har betalt 1600 euro pluss avgifter for den klokka så må jeg gi min farfar rett i at den siste idiot er ennå ikke født .
 
  • Haha
Reaksjoner: Matsmet
Ang. Rimowaen - lurer på hvem som tar ansvaret for skader - de tåler jo ikke så veldig mye? Det er i hvert fall min erfaring etter å ha reist med en kompis med Rimowa. Den hadde som regel en ny dyp bulk etter hver flytur i lasterommet, og ble etter hvert også helt punktert. Han fikk en ny på garanti som igjen ganske raskt ble en slitt brusboks med etter hvert også defekte hjul.
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian
Litt som med "21" markeringen på Tudor, hehe.
"21" markeringen på FXD forlanger vel ikke noe premium. De ligger omtrent som alle andre på brukten.
Dette -aph surret er jo bare tull. At en allerede laaaangt overpriset klokke skal være enda 30-40 dyrere enn andre er jo bare latterlig. Men jeg har jo en viss forståelse for at folk prøver seg. Det er nok av idioter med penger der ute.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta