Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til OleG for en super handel i går. En veldig hyggelig og behjelpelig mann, som jeg på det varmeste anbefaler videre!
 
Jeg kjøpte en rem av @Olando og maken til god service skal du lete lenge etter! Jeg feilvurderte og remmen jeg kjøpte var for kort. Ok, min feil bare boss tenkte jeg. Så skrev jeg til Olando at remmen var knallfin men dessverre litt for kort. " send den i retur så skal jeg lage den i akkurat den størrelsen du trenger"!! Wow! Her snakker vi goodguy av dimensjoner!
 
Redigert av en moderator:
Jeg kjøpte en rem av @Olando og maken til god service skal du lete lenge etter! Jeg feilvurderte og remmen jeg kjøpte var for kort. Ok, min feil bare boss tenkte jeg. Så skrev jeg til Olando at remmen var knallfin men dessverre litt for kort. " send den i retur så skal jeg lage den i akkurat den størrelsen du trenger"!! Wow! Her snakker vi goodguy av dimensjoner!

Må være serviceinnstilt når folk velger å handle hos meg vettu:) fått den nye reimen? @Havvo
 
Redigert av en moderator:
Da ønsker jeg å føye til @Vibes som en skikkelig good-guy! Rask og hyggelig handel uten noen som helst problemer.
 
Redigert av en moderator:
GOOD GUYS (Beklager til dem jeg ikke husker eller har glemt)
Selgere:
FNATT
MURIAS
ANHOSTMA
URSA MAJOR
RSVEI
GT350
ZAFFAR 82
Mogens
Morant43



Kjøpere
ROLTER
MURIAS
HOPALONG
HENRIK T A
XE3L
ANDERS
RSVEI
GT350
RELOX Ny inn på listen.
Dode Ny inn på listen.

Lesson learned: ved et salg hvor kjøper skal dekke frakt, er det greit å sjekke ut hva faktisk frakt koster, slik at det ikke blir noe problem/utfordring i etterkant.
 
Redigert:
Kjøpte av en svenske idag fra ttt, ronniekil, og må si meg kjempefornøyd med både han,handelen og klokka.
 
Takk til @hman for en særdeles fornøyelig handel. Den mannen er hel ved.
 
Redigert av en moderator: