Frederique constant, erfaringer?

Medlem
3. mai 2015
Innlegg
105
Sted
Oslo
Har fått øynene opp for dette merket nå i det siste. Jeg har fått inntrykk av at dette merker tilbyr skikkelig "bang for The buck". Ser også at de tilbyr in house movement på noen av modellene helt ned i 20k klassen. Er det noen som har noen erfaringer med merket? Del gjerne bilder og.
Beklager på forhånd hvis det allerede finnes en tråd om dette.
 
Var å prøvde Frederique Constant Healey Chrono Ltd edition tidligere i uken, falt veldig for den motorsport inspirerte klokken med rally rem og tilhørende Austin Healey modellbil.

Går å rister i sparegrisen nå i håp om å få den hjem snart :)
(Veil. pris 25 995,-)

Men over til tema, jeg har ingen erfaring med FC men synes virkelig de leverer flotte klokker til en forholdsvis fin pris. Å som du sier inhouse verk til 20k er nesten enestående.
 
  • Liker
Reaksjoner: brannmann
Har hatt min en liten stund nå og liker den veldig godt. Den kunne med fordel vært et par millimeter mindre for å gjøre den enda mer dressy, men til en blanding av hverdag og dress funker den fint for meg. Det er definitivt mye klokke for pengene, ikke mange som leverer in-house månefase for under 30' :)

Noen bilder må til:
8D607747-DA41-465C-8DAA-A406D5753AFA.jpg
54123691-2326-4B75-B4D4-5BBF190130B7.jpg
CC5EAAC5-CB20-4715-B0DB-0922D30ED9B7.jpg
 
Nydelig klokke @akr ! de har lagt mye jobb i både for og baksiden. Få klokkemerker som har like veldekorert baksider i denne prisklassen.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: akr