Foretrukket Rolex leverandør?.?

Medlem
3. feb. 2012
Innlegg
30
Sted
Sunnmøre
Har sendt ut forespørsell på div nye sub klokker
Etter at pris kom så viser det seg at urmaker Jørgensen i Tromsø og urmaker Askeland kr.sand
Ca er 10% billigere en urmaker Bjerke så kjøp vil ikke bli gjort hos Bjerke.

Er det noen på sonen som har dårlig/ god erfaring som jeg bør vite om før jeg handler
Eller er begge like bra?

Lurer og på om det vanlige er at man tar service på klokke hos samme lev som man kjøper hos?,
Og kor lang tid etter kjøp av ny klokke er det vanlig det går før klokke treng service når det gjeld en sub 116610 LN?:D
 
Har sendt ut forespørsell på div nye sub klokker
Etter at pris kom så viser det seg at urmaker Jørgensen i Tromsø og urmaker Askeland kr.sand
Ca er 10% billigere en urmaker Bjerke så kjøp vil ikke bli gjort hos Bjerke.

Er det noen på sonen som har dårlig/ god erfaring som jeg bør vite om før jeg handler
Eller er begge like bra?

Lurer og på om det vanlige er at man tar service på klokke hos samme lev som man kjøper hos?,
Og kor lang tid etter kjøp av ny klokke er det vanlig det går før klokke treng service når det gjeld en sub 116610 LN?:D

Jeg har ikke handlet med noen av dem, men har snakket en del med Jørgensen, og hadde ikke hatt noen som helst problemer med å sende avgårde penger til dem. De har mange gode tilbakemeldinger her på forumet. :) De sender vel klokka med ekspress over natt, så den er i posten raskt.
Service kan du ta hvor som helst. Er kanskje en fordel å forholde seg til en AD, men om du gjør det der du kjøpte eller et sted nærmere der du bor feks, har ingen betydning. Det er vanlig med service omtrent hvert femte år :)
 
Kan varmt anbefale Jørgensen i Tromsø.
Gjorde en handel med han rett før jul - prisen var bra og klokken kom over natte, til og med nesten på det tidsspunket han sa:D
 
Kan varmt anbefale Jørgensen i Tromsø.
Gjorde en handel med han rett før jul - prisen var bra og klokken kom over natte, til og med nesten på det tidsspunket han sa:D

Samme her! Ikke et vondt ord omJørgensen.
 
Har personlig bare gode ting å si om Lervik Ur. Pakket godt og sendte kjapt, og særdeles hyggelige å forholde seg til. :)
 
Jeg vil slå et lite slag for Bjerke i Bergen; kjempe god service og pris. Kan anbefales ;) Har stort utvalg av Rolex.
PS jeg jobber ikke hos Bjerke, er bare kunde.
 
Noen som har sjekket Saastad i Skien, eller kanskje det er Porsgrunn?
"Søstera" til Eski driver den butikken. Hun er forøvrig den ekte søsteren til Espen som eier/driver Alf Lie AS.

Tror det kan være litt å hente der - særlig hvis hun påminnes seansen på Aker Brygge i fjor høst:D
 
Noen som har sjekket Saastad i Skien, eller kanskje det er Porsgrunn?
"Søstera" til Eski driver den butikken. Hun er forøvrig den ekte søsteren til Espen som eier/driver Alf Lie AS.

Tror det kan være litt å hente der - særlig hvis hun påminnes seansen på Aker Brygge i fjor høst:D

Må bare poengtere at det er Porsgrunn ;) Som Porsgrunns gutt, vil jeg ikke ha det på meg at noen tror det er Skien :p
 
Samme her! Ikke et vondt ord omJørgensen.
+ 3 eller hva vi er oppe i. 10% av på 116610lv ekspress over natt inkludert (gjaldt alle modeller forøvrig) (gikk til et annet anonymt forummedlem, så ingen unboxing fra denne kanten dessverre)


Tror det kan være litt å hente der - særlig hvis hun påminnes seansen på Aker Brygge i fjor høst:D

Hæ hun som ikke har tilbudt broren sin rabatter engang?

Etter seansen på AB er jeg sikker på at du får rabatter.

Synd vi ikke fikk til gtg for noen uker siden. Jeg har video:D
 
Må skryte av Saastad i Porsgrunn, hadde ikke vært der på en stund så tok en liten tur i dag, når jeg først er hjemme i Porsgrunn.
Det ble en liten klokkeprat med en veldig hyggelig dame, som så vidt jeg forsto det var søsteren til Espen som driver Alf Lie. Var der egentlig mest for å bare kikke litt, men ente opp med å prøve litt diverse. Det mest spennende for min del var å prøve en Deepsea, og som jeg fryktet blir nok denne for stor for mine puslete håndledd, men gøy å endelig få prøve den :)
En særdeles hyggelig tur, og absolutt ingen ting å utsette på servicen i hvert fall. Fikk også med meg Rolex katalogen 2011/2012, så anbefales en tur hvis noen her plutselig er i Porsgrunn :cool:
 
Hæ hun som ikke har tilbudt broren sin rabatter engang?

Etter seansen på AB er jeg sikker på at du får rabatter.

Synd vi ikke fikk til gtg for noen uker siden. Jeg har video:D

Du er sannsynligvis en rik mann hvis du spiller dine kort riktig nå.
En trussel om at denne videoen vil bli sendt til min kone f.eks....

:D
 
Noen som har sjekket Saastad i Skien, eller kanskje det er Porsgrunn?
"Søstera" til Eski driver den butikken. Hun er forøvrig den ekte søsteren til Espen som eier/driver Alf Lie AS.

Tror det kan være litt å hente der - særlig hvis hun påminnes seansen på Aker Brygge i fjor høst:D

Jeg har kjøpt en ny Rolex hos Saastad i Porsgrunn og prisen var bra. Synes det var hyggelig å handle lokalt.