+1. Fukt fra bakken, kondens etc…Jepp, henger alltid oppe etter bruk. Uansett værforhold.
+1. Fukt fra bakken, kondens etc…Jepp, henger alltid oppe etter bruk. Uansett værforhold.
Lite som slår støpejern, men ulempen er selvfølgelig vekt.Jeg trenger en ny stekepanne til primusbruk. Typ 20-25cm. Noen som kan anbefale noe som faktisk tåler sterk varme uten å brenne opp maten?
Turpanner = lav vekt = tynn bunn. Primuser = konsentrert flamme. Konsentrert flamme + tynn bunn = raskt svidd mat.Jeg trenger en ny stekepanne til primusbruk. Typ 20-25cm. Noen som kan anbefale noe som faktisk tåler sterk varme uten å brenne opp maten?
Ingen erfaring, kun padlet mye kajakk. Men grattis med kul farkost! De ser artige utNoen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en
Ikke testet. Hører gjerne dine erfaringer etter testing. Lyst på en selvNoen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en
Fantastisk farkost. Har padlet flere vassdrag, og det er en skikkelig kul måte å komme seg frem på. Mye mer stabil enn en kano, og tåler de helt utroligste ting. Kjøpte en Alpackaraft Mule i 2019, og den er i bruk flere uker hvert år. De er morsommere i elv enn på flatt vann. Samtidig så er det veldig behagelig å ligge i en packraft med fiskestang og flyte sakte over et vann mens man drikker en øl eller 3.Noen som har erfaring med Packraft (oppblåsbar kajakk). Har kjøpt meg en
Vis vedlegg 332257
Ok prøver meg på en Jetboilpanne, disse får masse skryt. Blir intr
Rettelse ser de har jo bare den Trango jakken