Er du en ekte WIS?

Medlem
23. mars 2010
Innlegg
656
Er du en ekte WIS? Da bør underarmen din kunne vise skille etter sola. Dette vises jo selvfølgelig kun de få sekundene det tar å bytte fra en klokke til en annen ;)

IMAG0358_zpscd60b5ff.jpg


Ikke alle som har skille er klokkeidioter, men alle klokkeidioter har vel skille? (Gitt at det er sommer og du har vært noen lunde heldig med været.. :) )
 
Morsom tråd:)

Jeg hadde et ganske greit skille når jeg kom hjem fra Alicante, men det er vanskelig å fange på bilder nå! Antar det er nok til å være en WIS:cool:

Nå når jeg drar til Aiya Napa blir nok klokken liggende igjen hjemme, men da av sikkerhetsmessige årsaker:cool: Om det hjelper på, så er nok klokke det jeg kommer til å savne klart mest.
 
Nå når jeg drar til Aiya Napa blir nok klokken liggende igjen hjemme, men da av sikkerhetsmessige årsaker:cool: Om det hjelper på, så er nok klokke det jeg kommer til å savne klart mest.

Hmm... Er det ikke i slike tilfeller man har en rimelig G-Shock eller Seiko diver? ;)
 
Hmm... Er det ikke i slike tilfeller man har en rimelig G-Shock eller Seiko diver? ;)
Casio kalkulatorklokke for å kunne gjøre opp regnskapet på slutten av turen vil jeg tro. Glem ikke å booke time hos fastlegen til dagen etter hjemreise.
 
Hmm... Er det ikke i slike tilfeller man har en rimelig G-Shock eller Seiko diver? ;)

Jo. Helt klart. Men dette har jeg ikke fått skaffet meg enda. En billig mekanisk Seiko-Beater skal inn i samlingen i løpet av kort tid! Og den billige beateren jeg har i samlingen tør jeg ikke ta med, mest av alt fordi den er unik, og har "affeksjonsverdi" om jeg kan si det slik:) Før min tid som klokkegærning presterte jeg også å rote vekk en Sekonda-klokke på en av disse gutteturene, og jeg antar det har gitt med skrekken for å noensinne våkne opp klokkeløs igjen. For de som ikke vet hva den "billige beateren med affeksjonsverdi" er så er det denne:

null_zps776e688c.jpg


Casio kalkulatorklokke for å kunne gjøre opp regnskapet på slutten av turen vil jeg tro. Glem ikke å booke time hos fastlegen til dagen etter hjemreise.

Det var jammen ingen dum idè. Kanskje jeg skal se etter på Gardermoen? ;) Haha! Får se om jeg ikke får bestilt en time, men vi får da håpe det ikke blir nødvendig:rolleyes: