En tråd om GT – Gin & Tonic

Svømmer akkurat nå rundt mentalt for å finne ut hvorfor ... *knitre* ... og da tenker jeg på ... *knitre* ... ikke sant. :)
 
Teller minuttene til barna er i seng og jeg kan nyte et glass - fikk virkelig smaken på Harahorn i går kveld :D
20171028_183657.jpg
 
For de som ikke har sett denne serien (Oz and James Drink to Britain), her er episoden om gin (første 12 minutter handler om engelsk sider). Gin-delen starter ved 12 min 45sek ca. Alle tre sesongene er god underholdning hvis man vil slå i hjel noen timer :)

 
For de som ikke har sett denne serien (Oz and James Drink to Britain), her er episoden om gin (første 12 minutter handler om engelsk sider). Gin-delen starter ved 12 min 45sek ca. Alle tre sesongene er god underholdning hvis man vil slå i hjel noen timer :)


Er kjempefan av (eks TG) trioen som inkluderer James. Tror jeg har sett på den serien hver eneste sommerferie de siste årene. :) Anbefales sterkt. Du må enten lete litt på youtube eller andre 'alternative' kilder for å få tak i de, dog.
 
  • Liker
Reaksjoner: natu86
Helt enig med deg. Har sett Oz and James-serien flere ganger. Syns det er en perfekt blanding av humor og dokumentar. Har heldigvis alle episodene lagret på en harddisk her hjemme :)