En liten, stor klokke som bærer Poinçon de Genève

Gratulerer med et utrolig flott dressur! Likte veldig godt sub second, og plasseringen av denne. Ser frem til mange bilder av denne fremover!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Denne var rett og slett lekker ja! Sikkert en fantastisk følelse å unboxe. Gratulert så meget!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Fantastisk flott klokke - og strålende un-boxing. Flott også med et utradisjonelt valg her på sonen. Håper å se mye til denne i dagens, og et review etter hvert. Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Wow! Den var veldig fin. Gratulerer.
Hadde det vært opp til meg burde den hatt dato, feit dykkerbezel, tachymeterskala, chronograf med split-secondsfunksjon og gangreserveindikator. Hadde den hatt det ville den vært perfekt.
Men det er bare mine tanker da.
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Dæven for en en unboxing, bilder og klokke. Ny for meg og utrolig vakker. Gratulerer så mye :)
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Gratulerer så mye, nydelig!!!
Denne er tidløs, og blir like flott til en av dine små - og videre til deres små igjen!
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Ekstremt classy klokke. Gratulerer med et meget godt valg, og kudos for godt over snittet gjennomført unbox.
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS
Takker @Alle (håper ikke alle på sonen blir tagget nå :p)

Nydelig! Blir knapt renere & penere :) Gratulerer!
Er det stål, sa du? Eller hvitt gull?
Hvitt gull. Forvirringen skyldes nok noen uheldige formuleringer der jeg forsøkte å få fram at jeg kun trodde denne modellen var tilgjengelig i roségull, mens jeg selv er veldig begeistret for kaldt, monokromt stål - og da tydeligvis også hvitt gull.

Ellers skal jeg innrømme at urskiven ikke er like kritthvit som det kan se ut til på enkelte bilder (@andres @havarduf ), den er i "silver opaline" og bittelitt sølvfarget, men mer enn hvit og frisk nok - og det er en veldig god kontrast til det hvite gullet på markørene, viserne etc. Viserne er forøvrig glattpolert på den ene siden og matte på den andre, noe som gir en utrolig pen effekt vi også kjenner fra JLC-klokker som MUT.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan