Elektrisk utpakking

Nydelig! Min EB er i kategorien "aldri, ALDRI selg denne!" , og det regner jeg med at din er også? Når man først har sett en EB er det få andre blå urskiver som ser like bra ut.. :)
 
Takk for alle tilbakemeldinger. EB er jo en klokke som byr på seg selv for å si det sånn. Hadde tenkt å ha den på mesh, men det ble faktisk litt i overkant blingy. Måtte nesten ha solbriller for å se på den :cool:

Nydelig! Min EB er i kategorien "aldri, ALDRI selg denne!" , og det regner jeg med at din er også? Når man først har sett en EB er det få andre blå urskiver som ser like bra ut.. :)

Den er eneste representant for blått i boksen min, og jeg ser ikke noen grunn til å gi jobben til noen andre ;)
 
Gratulerer med en nydelig Omega!!;) Kikket litt på denne på Protid i Bergen for noen dager siden.. det begynte å riste i lommeboka, så jeg måtte bare gå ut av butikken.
 
Gratulerer med en nydelig Omega!!;) Kikket litt på denne på Protid i Bergen for noen dager siden.. det begynte å riste i lommeboka, så jeg måtte bare gå ut av butikken.

Jøss, har de en splitter ny 2255.80 i butikken enda? Det er jo ikke noe å lure på. Kjøpolainen! :D
 
Jeg sendte PM sporenstreks, men det var ikke 2255.80, bare en liten misforståelse. Noen som husker siste år den ble solgt?
 
Det begynte å minke på disse Seamasterene med 1120 kaliberet i perioden 2006-2008. Litt vanskelig å sette et nøyaktig tidspunkt for når den ble discontinued da noen forhandlere hadde overliggere på lager en stund fram i tid etter Omega avsluttet produksjonen. Selv har jeg ikke sett en slik i butikken siden 2007-ish. Men fikk tak i en 2254.50 i november 2008 hos AD.
 
Kan tenke meg rundt 2008 ja.

Tore, har din "red dot" og innfrest Omega-symbol med jordklode på caseback? I såfall er din produsert ganske sent, sånn som min.
 
Har red dot intakt, men ingen jordklode, bare sjømonster og bølger. Serienr 8029xxxx. Tror den er fra 06-07ish.
 
Må ikke bli lenge til vi tar et photoshoot Tore! Denne vil jeg klå på! Hatt lyst til å se den live leeeeenge....

Gratulerer! :D