Eh. prisstigning ?

Medlem
20. juli 2011
Innlegg
846
Sted
Bærum
Ser mange som har annonser ute på Rolex for salg referer til "kommende prisstigning i mars/februar", er dette endelig bekreftet av AD eller kun en selvoppfyllende profeti til egen vinning ?
 
Bruker(e) jeg stoler på 100% sier at det kommer en 8% prisstigning i primo mars i år.
 
Jeg har fra sikre kilder at Rolex senker prisene på utvalgte modeller gjeldende fra 20.3. Etter sigende 5-7% ned. Andre modeller beholder dagens pris.

Bakgrunn for dette er ønske om økt salg i enkelte markeder hvor Norge er på denne listen.
 
Høres usannsynlig ut at de skal øke prisene. Dollaren er usikker med Trump bak roret og selv med dagens kurs er det lite handelslekkasje fra Norge til USA. Øker de prisene så får det amerikanske gråmarkedet masse nye norske kunder.
 
isåfall blir dollaren usikker i noen år til...

Høres usannsynlig ut at de skal øke prisene. Dollaren er usikker med Trump bak roret og selv med dagens kurs er det lite handelslekkasje fra Norge til USA. Øker de prisene så får det amerikanske gråmarkedet masse nye norske kunder.
 
Høres usannsynlig ut at de skal øke prisene. Dollaren er usikker med Trump bak roret og selv med dagens kurs er det lite handelslekkasje fra Norge til USA. Øker de prisene så får det amerikanske gråmarkedet masse nye norske kunder.

Jada, det er heeelt usannsynlig at Rolex øker i pris. Jada, Jaada...
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Det som er mer interessant er å se om f.eks D-Blue forsvinner til fordel for en ny jubileumsmodell for Sea-Dweller i anledning 50 år. Da tipper jeg at i alle fall D-Blue får en liten oppsving i verdi. Men jeg ser det ikke som åpenbart at det vil bli en generel økning i pris fra Rolex i år som tidligere og er litt enig i resonnementet til @2JHead der.
 
Alle AD`s jeg har snakket med siste uken sier prisjustering slutten av feb-->mars.

I den forbinnelse med at jeg handlet 116613LB jeg fikk denne infoen, så regner med at infoen stemmer.