Hei
Selger her en DuFa – Aalto Automatic Power Reserve 9024 – DF-9024-03, kjøpt ny av meg i august 2018.
Klokken er nesten ikke brukt og har fortsatt noe plast på kassen! Original reim og spenne er forlagt, den selges derfor med en generisk reim som jeg synes passer godt.
Nøkkelinfo.
Movement: Precise Japanese Miyota 21 jewels self-winding movement
Case: 316L stainless steel with 42 mm in diameter, 13 mm height
Strap: 20 mm width
Klokken har indikator for kraftreserve, måned, dato og dag uten at det blir for mye og rotete på skiva. God kvalitet på kasse og glass. Innsyn til urverket med glass i baklokket.
Se gjerne:
og:
F2F i Mosseregionen eller posten
Kr 4.500,-
Bilder:
Selger her en DuFa – Aalto Automatic Power Reserve 9024 – DF-9024-03, kjøpt ny av meg i august 2018.
Klokken er nesten ikke brukt og har fortsatt noe plast på kassen! Original reim og spenne er forlagt, den selges derfor med en generisk reim som jeg synes passer godt.
Nøkkelinfo.
Movement: Precise Japanese Miyota 21 jewels self-winding movement
Case: 316L stainless steel with 42 mm in diameter, 13 mm height
Strap: 20 mm width
Klokken har indikator for kraftreserve, måned, dato og dag uten at det blir for mye og rotete på skiva. God kvalitet på kasse og glass. Innsyn til urverket med glass i baklokket.
Se gjerne:
DuFa - Aalto Automatic Power Reserve 9024 - Tawny Grey - DF-9024-03 - WatchBandit
Buy DuFA watches at WatchBandit ✓ Authorized dealer ✓ Trusted Shops certified ✓ Free shipping ✓
watchbandit.com
Hands-On with the DuFa Aalto Automatic Power Reserve 9024 - Worn & Wound
Minimalism in design is a constant struggle to create something clean without overstepping into sterility. Too far in one direction, and the piece loses focus. Too far in the other, and it can become indistinct and just plain boring. DuFa (short for Deutsche Uhnrenfabrik) understands this...
wornandwound.com
F2F i Mosseregionen eller posten
Kr 4.500,-
Bilder: