Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når solen skinner og den siste snøflekken forsvinner fra oppkjørselen.
Det lukter vondt (vår), og man kan trille ut motorsykkelen, kjøre en tur å se på alle de som sleper rundt på hunder og barnevogner langs veien, gi gass å smile bak visiret :D
 
Å sitte å vente på noen gode e-poster mens mans ser art talk på vice.

[video]http://www.vice.com/en_se/art-talk/justin-lowe-and-jonah-freeman[/video]
 
Ein fantastisk dag med min vetle familie i Palmitos park. Småen har vore heilt i hundre og sett pappegøyar, krokodillar og ørner som stuper. Ein av dei betre dagane. No er det raudvin og lesing av forum. Life is good:)
 
At jeg har fri fra skolen på tirsdager:) Var fredager i fjor, men jeg tar godt til takke med en dag jeg...
 
Elixia Sandvika Panorama gjør livet godt å leve:) Der skjer det mye action utenfor vinduene(E18) hver eneste dag.

Den meste spennende episoden, var da det kom en Land Rover Disco2 i rolig tempo på utkjøringsrampen til E18, helt til føreren bestemte seg for å gi full gass rett mot en lyktestolpe.
Dette resulterte i at lyktestolpen falt i bakken og at bilen fikk en generøs bulk foran. Men nå starter det herlige, 45 sekunder etter krasjet, løper det 3 berusede karer ut av bilen. Alle 3 splitter lag, han ene løper tilbake på utkjøringsrampen og mot Sandvika, han andre fortsetter å løpe i kollektivfeltet, mens tredje mann tar en snarvei over en liten gressflekk i retning Sandvika.
For de som ikke er klar over det, Bærum politistasjon ligger 50 meter fra åstedet og politiet hentet inn alle 3 i løpet av 2 minutter:)
 
Everyday survival kit:

1313273-7-1318531382202.jpg


aeropress_parts_prima.jpg


pic_product_dt770pro_le.jpg
 
Når sønnen kommer hjem fra brytestevnet med 1-plassen i lomma, glis om munnen og en blåveis.:cool:
 
Handlet ny båt, 116610en på armen viser 15:13 snart hjem å spise vafler med min nye kjærste :D LIVET ER BRA!!
 
Utrolig gøy å sitte i kø inn på E18, og se på de som sniker i kollektivfeltet, spesielt når man kommer rundt kneika ved Høvik og kan nyte synet av politikontrollen (og gjeipen på de som har blitt tatt).:cool:
 
Leverte oppsigelsen min på jobb i dag, og jeg går ut med et SMELL! Havoc, ragnarokk og helvete skal bryte løs på samme tid!! Bare så det er sagt: Ingen får mer enn de fortjener!! Min samvittighet er gullende ren!!!

...og om tre dager reiser jeg til en annen kant av kloden, og blir sånn passe utilgjengelig :cool:

Dobbeltpostet i "Nei, det kan vi ikke like"
 
Redigert:
Leverte oppsigelsen min på jobb i dag, og jeg går ut med et SMELL! Havoc, ragnarokk og helvete skal bryte løs på samme tid!! Bare så det er sagt: Ingen får mer enn de fortjener!! Min samvittighet er gullende ren!!!

...og om tre dager reiser jeg til en annen kant av kloden, og blir sånn passe utilgjengelig :cool:

Dobbeltpostet i "Nei, det kan vi ikke like"

Good for you! Ut fra denne beskrivelsen bør et "Gratulerer!" være på sin plass :)
 
Good for you! Ut fra denne beskrivelsen bør et "Gratulerer!" være på sin plass :)

...gjenstår å se hva konsekvensene blir, men det er grenser også for hva en sindig trønder kan svelge unna av drit...
Akkurat nå kjennes det veeeeldig godt!