- Medlem
- 11. juni 2008
Danmarksferie med småunger i drittvær. FÅKK overfylte parker, velkommen bunkers- og krigsmuseeer. Herregud så mye flott å se. Rosinen i pølsa? Jo denne Surefire’en på loppemarkedet til Aalborg Garnisonsmuseum. 125 DKK ! For en Surefire med reservepære. Brukt av danske piloter. Det uvesentlig men prisen; halleluja. Var to til, burde kjøpt dem og.
Vis vedlegg 337767
Finværet sniker seg innpå imorgen så rekker det ikke, kona og ungene vil leve som «andre folk»..Krigsmuseet i Køben er rett og slett ekstremt imponerende. Gikk og vandret der timesvis sist gang.
Haha ja sant. Har 5, eneste buksene jeg bruker med mindre noen dør eller gifter seg.Pluss for bra turbukse også
Gere. Tåler skarp granitt på klatreturer, tørker raskt og er den turbuksa jeg har som har størst differanse mellom laveste og høyeste temperatur den er behagelig å bruke. Rett og slett perfekt.Haha ja sant. Har 5, eneste buksene jeg bruker med mindre noen dør eller gifter seg.
At det er litt mindre enn 17 timer igjen til kaldere feriedager. Det gjør livet mer behagelig å leve.
Du rekker akkurat hjem til syndeflodens ankomst da. Velkommen skal du være!At det er litt mindre enn 17 timer igjen til kaldere feriedager. Det gjør livet mer behagelig å leve.
Du rekker akkurat hjem til syndeflodens ankomst da. Velkommen skal du være!
Hahaha, jeg kommer ikke ned før på mandag/tirsdag neste uke igjen.Snakk om å gi seg selv ett grand kallenavn da
Hvis det stemmer så må vi revurdere om du er velkommen i området…..