Fantastisk duo! Er det 36 eller 39 til venste?
Mange takk! Det er 36 mm, ref 124270.Fantastisk duo! Er det 36 eller 39 til venste?
Pent! Da jeg kjøpte Explorer II var det en av få klokker i samlingen, men nå som samlingen er litt større, og full av svarte skiver, skulle jeg virkelig ønske jeg hadde den hvite i stedet. Neste gang!Same same but...
Det er merkelig hvordan explorer1 ikke ser nevneverdig mindre ut enn explorer2. Det må være at urskivens layout og tykkelsen på bezel som spiller øyet et puss...
Det er merkelig hvordan explorer1 ikke ser nevneverdig mindre ut enn explorer2. Det må være at urskivens layout og tykkelsen på bezel som spiller øyet et puss...
Testet denne komboen rett før TT kom. Måtte selge unna 114270, men hos meg så traff TT bedre enn fryktet.
Har aldri vurdert å ta den av lenke. Hadde 14270 på skinn én dag, samme med 39mm. Rett tilbake på lenke. Mulig det er jeg som er rar.Er det noen som har forsøkt litt reimer på den nyeste 36mm?
Har lest at det kan være litt trangt, og at det også er noen spor i kassa (for lenken) som kan være vanskelig å «dekke»….
(venter utålmodig på at min som er i bestilling skal dukke opp)
Skiva på 124270 er større enn skivene på både Sub og GMT Master.Det er merkelig hvordan explorer1 ikke ser nevneverdig mindre ut enn explorer2. Det må være at urskivens layout og tykkelsen på bezel som spiller øyet et puss...
Er det noen som har forsøkt litt reimer på den nyeste 36mm?
Har lest at det kan være litt trangt, og at det også er noen spor i kassa (for lenken) som kan være vanskelig å «dekke»….
(venter utålmodig på at min som er i bestilling skal dukke opp)
Nydelig bilde @chrbir