Den store fotballtråden!

Malmø

Utrolig imponerende at Malmø kvalifiserer seg til CL. Jeg hadde tenkt å sette et par hundrelapper på Malmø i dag, men tenkte at det er litt for drøyt.. Der røyk de tusenlappen(e).
 
@UJU Se på suporterklubben sin hjemmeside. Har selv handlet kampbilletter der ved flere anledninger og er alltid like fornøyd! Du slipper nok litt rimligere unna om du kun kjøper billett og ordner reisen selv. Reisen tur/retur Old Trafford er heller ikke noe problem med t-banen. Vil anbefale deg på det sterkeste å slenge deg på kampen selv også. Har hatt med flere venner som ikke vet forskjellen på corner og offside, men likevel storkost seg grunnet den fantastiske stemningen.
 
Redigert av en moderator:
Takk for svar.

Et lite problem melder seg her: (sakset fra united.no)

For å kjøpe Kun kampbillett må du være medlem i MUSCS. Alle du bestiller til må også være medlem.

Er den noen andre jeg kan bestille kun billetter fra uten noe mer dill?
 
Er den noen andre jeg kan bestille kun billetter fra uten noe mer dill?
Ja pokker *facepalm* Glemte helt bort den regelen der.
Da er jeg brått mer usikker når det kommer til kun kampbillett.
Ved pakkeløsninger har jeg vært borti fotballreiser og indre østfold med god erfaring.
Vet at det selges en del kampbilletter på finn, men det er garantert like mye snusk der (om ikke enda mer) som i klokkeverden.

edit: gammel artikkel, men oppsummerer det ganske greit
Skal man ha billett uten å melde seg inn i supporterklubben vår, uten bruke reisebyrå, eller uten å være medlem av klubben i England blir det vanskelig. Det er sjelden billetter blir lagt ut for alminnelig salg.
 
Redigert:
Fotballtråd/humortråd:

BxGb5PdCMAEC_Wc.jpg
 
Flott runde for Arsenal i helgen! Ikke fullt så flott for Manchester United. Dog, scoringen til Di Maria var utrolig!
 
Storoppgjør på Stamford Bridge på søndag. Lokaloppgjør og Mourinho mot Wenger.
Vurderte å dra, men satser heller på returoppgjøret på Emirates.
Gikk dårlig ifjor. 0-6 tap. Litt bekymret i år også. Chelski virker svært solide.
 
For å apoøe tolbake til helgen og kommentere oppgjøret mellom Chelsea og Arsenal; synes Wenger så litt ekstra sutrete ut under dette oppgjøret? :D Misforstå meg rett, Wenger ser stort sett sutrete ut, bare liiiiitt ekstra under denne kampen :D Love it.
 
For å apoøe tolbake til helgen og kommentere oppgjøret mellom Chelsea og Arsenal; synes Wenger så litt ekstra sutrete ut under dette oppgjøret? :D Misforstå meg rett, Wenger ser stort sett sutrete ut, bare liiiiitt ekstra under denne kampen :D Love it.

Fort gjort å bli litt grinete når man alltid blir nummer fire. Ser dessverre ikke så bra i år heller.
 
Fort gjort å bli litt grinete når man alltid blir nummer fire. Ser dessverre ikke så bra i år heller.

Den dagen Wenger blir fortrolig med jakken så skal du se trenden snur :cool:

[video=youtube;lYcjxWOFkNY]http://www.youtube.com/watch?v=lYcjxWOFkNY[/video]

[video=youtube;g8rVqu4IPPc]http://www.youtube.com/watch?v=g8rVqu4IPPc[/video]

[video=youtube;84kKPbxgsCc]http://www.youtube.com/watch?v=84kKPbxgsCc[/video]
 
Redigert:
Helsike heller...

Som bergenser har jeg måttet tåle mye tyn de siste året. Brann har ikke akkurat kjempet i toppen hvert eneste år.
Nå kan vi kanskje rykke ned og vi er helt avhengig av andre lag for å berge plassen.
Heldigvis er det et annet lag som har en større stjerne i hjertet mitt. Manchester United.
Og der har jeg vært bortskjemt. År etter år med triumfer og fantastiske enkeltprestasjoner.
fotballkunst på aller høyeste nivå med spillere som kjemper til fløyten går.
Men nå. Hva f*** skjer nå?
 
Du vet hvem som ligger ann til Nobels fredspris neste år? Brann, de har ikke gått til angrep en eneste gang.

Som bergenser, og medgangssupporter, så må jeg si at Brann har godt av å rykke ned. Det er mye drit i systemet der som må bort, og det er ingen bedre måte enn å rykke ned!
 
Du vet hvem som ligger ann til Nobels fredspris neste år? Brann, de har ikke gått til angrep en eneste gang.

Som bergenser, og medgangssupporter, så må jeg si at Brann har godt av å rykke ned. Det er mye drit i systemet der som må bort, og det er ingen bedre måte enn å rykke ned!

Kan bli morsomt med Brann-Åsane neste år.