Kan absolutt være det som er tilfellet. Fant et annet ett fra gammel annonse her på forumet.
Den med plexiglass og ikke "åpent" baklokk @Cuoresportivo
Stemmer det at det er den modellen til 42k ny?
Innser at jeg har rom for en vanlig speedy i klokkeboksen, men valget står mellom den med safirglass og gjennomsiktig baklokk, og den "ekte" med plexi. Jeg liker å se urverket. Er det noen visuell forskjell på plexi og safirglass?
Plexi er sexyInnser at jeg har rom for en vanlig speedy i klokkeboksen, men valget står mellom den med safirglass og gjennomsiktig baklokk, og den "ekte" med plexi. Jeg liker å se urverket. Er det noen visuell forskjell på plexi og safirglass?
Kjøp med plexi. Om du absolutt vil se urverket, kjøp modellen med plexi + innsyn til urverk med åpent baklokk (husker ikke modellbetegnelsen i farten).Innser at jeg har rom for en vanlig speedy i klokkeboksen, men valget står mellom den med safirglass og gjennomsiktig baklokk, og den "ekte" med plexi. Jeg liker å se urverket. Er det noen visuell forskjell på plexi og safirglass?
3572.50Kjøp med plexi. Om du absolutt vil se urverket, kjøp modellen med plexi + innsyn til urverk med åpent baklokk (husker ikke modellbetegnelsen i farten).
Er litt nysgjerrig på det samme, faktisk en nyttig komplikasjon i mitt arbeid.
Er ikke sikkert du får kjøpt gjennom AD, med mindre du allerede har en modell med denne typen bezel fra før av. Men kan jo ikke skade å sende en mail og spørre, eventuelt høre med Swatch Group også.
Men det kan se ut som Ebay kan være en løsning.
https://m.ebay.co.uk/itm/NEW-OMEGA-...368588?hash=item467407a44c:g:iC4AAOSwiYFXIQHw
Aha visste ikke det fantes en ja takk begge deler løsning Takk for alle svar.