GrimReaper
Støttemedlem
Skal svare, men har lært at man må velge sine ord med omhu med tanke på hylekor og krenking, så stay tuned
Skal svare, men har lært at man må velge sine ord med omhu med tanke på hylekor og krenking, så stay tuned
Endrer det til den lille skjeggagam-tråden til ære for deg slik at du ikke føler deg liten. Ønsker du at tråden skal bli stor, så får du heller bidra mer enn det du har gjort til nå. Stusselig!Kul at "Den store skjeggagamer-tråden" allerede har 32 innlegg
Hei. Beklager litt seint svar, men skal forsøke å gi deg en oppdatering i tråd i mangel på covid-fravær.@Qwestern
Hvordan går det med kjæledyra ? Har du holdt dem adskilt og unngått økning i bestanden? Nå er det snart gått 3 år siden starten av tråden. Er ungene gått lei ?
Takk for gode ord Dette er dyr med personlighet, humør og mye annet en kanskje ikke tror om arten. Barna har kommet nært innpå og syns dette var fælt. Godt å vite at hun hadde det bra til siste stund med mye sosialisering og spiste godt.Leit å høre. Dette er flotte skapninger som gir glede. En kompis av meg har en slik, og jeg har lært mye av dette. Ser for øvrig en rekke kommentarer her jeg stiller store spørsmålstegn ved. Jeg er kanskje av den gamle skolen, men har aldri likt å såre andre ved å være stygg, ondsinnet eller tåpelig overfor noe de har kjært. Det være seg spesielt barn, familiemedlemmer, kjæledyr og venner.