Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Digger de der!GG Sinatra i Rioja Hatchgrain. Uten tvil de mest komfortable skoene i samlingen.
Vis vedlegg 285964
Takk! Kjøpte de av deg hos Dagestad i sin tid, så jeg er ikke veldig overrasketDigger de der!
Til tross værmelding kom ikke snøen i går, og strålende sol i dag. Dagens sko og sokker var derfor opplagt
Vis vedlegg 286063
Det kan no stemme ja!Takk! Kjøpte de av deg hos Dagestad i sin tid, så jeg er ikke veldig overrasket
Pent Fornøyd med sokkene?Til tross værmelding kom ikke snøen i går, og strålende sol i dag. Dagens sko og sokker var derfor opplagt
Vis vedlegg 286063
Palatino er alltid bra Likte fargene du tok inn i denne runden.Pent Fornøyd med sokkene?
Så en fyr på kollektivt idag, med svært pene sko, akkurat idet jeg skulle gå av bussen. Veska så også ut til å ose kvalitet.Palatino er alltid bra Likte fargene du tok inn i denne runden.
Dag #2 med Red Wing Blacksmith, $@t@n så ukomfortabelt
Dette er Copper Rough & Tough ja, for alt jeg vet er det ikke lenge til de er innkjørt men det føltes ikke sånn i går kveld i hvert fallEr dette rough & tough-læret? Jeg brukte en måned på dem i svart, men da jeg kjøpte brun (samme som deg?) så var det bare plug-and-play nesten helt uten innkjøring fordi læret er så mykt.
Beckman derimot? Det er langsiktig prosjekt, da både såle og lær er meget stivt.
Var forresten på 23 rundt kvart på 8Så en fyr på kollektivt idag, med svært pene sko, akkurat idet jeg skulle gå av bussen. Veska så også ut til å ose kvalitet.