Nydelig, Agassiz! Hvilken modell er det?
Takker, men den er ikke min. Master Collection L2.693.4.78.6
Nydelig, Agassiz! Hvilken modell er det?
Føles ok, ny leilighet eller denne?
Spesiell dag idag. Ikke ofte jeg trekker i dress...Ligger 12 timer foran datomessig men..
Ny leilighet. Se hvordan 10-tallet blir kuttet av. Med en så dyr klokke bør man ikke ha noen irritasjonsmomenter!
Dagens eple er økologisk rød gravenstein fra Rennesøy. Fargen er naturlig rødgul uten voksglansen man ofte finner på epler som er transportert langt. Det passe faste skallet er litt skjemmet av brun flekk på den ene siden, men har ellers jevn og tørr tekstur. Fruktkjøttet er perfekt modnet, sprøtt men samtidig mykt, med god tyggemotstand og saft. Smaken er typisk for rød gravenstein; frisk, med god balanse mellom søtt og syrlig og hint av høstløv, jord og bark - den gir assosiasjoner til eplekaker inntatt foran peisen, hjemmelaget eplesider og føradventstid. Alt i alt et svært godt eksemplar av sorten.
I morgen har butikken lovet at det for en sjelden gangs skyld kommer inn et lite parti Cox Orange. Løp og kjøp!
Nice
Engelsk håndtverk på sist beste - og fin klokke også da
Kan vel ikke påberope meg eierskap, men her er min dagens
Takker for hyggelige ord, jeg er også på utkikk etter en 60-70 talls Transcriptor. Enten en "Transcriber" eller
en "Hydraulic Reference" står høyt på ønskelisten
.... er fornøyd med telefonen din som delvis dekkes av dagens WS?