Dagens klokke

Oi da, visste ikke at det var så strengt, men da er det bare å skylde på at jeg er helt fersk her, springe å bytte klokke og be ydmykt om unnskyldning med disse bildene tatt nå nettopp:

Som på 856en, med seiko gummireim.

He he, ja skikkelig frekt av deg.;) Men alt blir jo tilgitt når du viser frem den klokka der.:D
Sinn er et merke som bare blir kulere og kulere i mine øyne.
Forbanner meg selv for at jeg ikke fikk øynene opp for det før.
 
bilde-121.jpg

Charles: det var en flott Hublot du har fått deg! Wristshot!?:cool:
På tur igjen i dag. Tidlig start på Gardermoen... puhhh:D
 
Kan du ikke være så snill å ta på deg andre klokker de neste månedene Frodo?:(
Den Suben du har der er bare helt fantastisk, og jeg får mer og mer lyst på en for hver gang du poster bilder av den (Herregud så fin på nato!!).
Dessverre sier pengepungen innkjøpsstopp de neste månedene:(

Huff og huff. Frustrert. Tror jeg bare skal la være å titte mer i denne tråden.
 
Sinn

Oi da, visste ikke at det var så strengt, men da er det bare å skylde på at jeg er helt fersk her, springe å bytte klokke og be ydmykt om unnskyldning med disse bildene tatt nå nettopp:

UX1.jpg


UX2.jpg


Som på 856en, med seiko gummireim.

Flotte ur du har der, Sinn! Moro å se slike tøffinger her på forumet;)
 
Dagens klokke uten riktig stilt dato...

Er det slik at dato på klokken MÅ være dagens for å kunne poste? Det kan jo tenkes at man faktisk har klokken på men UTEN å ha stilt inn riktig dato.
Eller enda "verre", man er i en annen krok av verden hvor man faktisk er i en annen dato enn her hjemme når man poster bildet man nettopp tok...
 
Nyervervelse i dag, Sub LV :D

Beklager bildekvalitet, 2mpx kamera på mobil er ikke noe særlig :cool:

Kanskje dere skjønner hvorfor jeg ikke er så ofte med på "dagens klokke" nå ? :D

Bilde010600x800.jpg
 
Ligger litt etter i postinga her, men her kommer:

Gårsdagens urverk med 36.600 bpm :D
IMG_0239.jpg


Og dagens Montbrilliant:
IMG_0240.jpg
 
Gratulererer med flotte nye klokker alle :cool: Så mye nytt og fint at en mister oversikten ;)

Omega Seamaster GMT på Nato :cool:
DSCN0514.jpg

DSCN0516.jpg


God helg :D