Dagens klokke

Moore skrev:
Breguet i dag, Type XXI Transatlantique Flyback, i en stille morgenstund før dagens videreverdigheter starter for fullt..... :eek:

IMAG0065.jpg

Nydelig klokke Moore :eek:
 
Moore skrev:
Breguet i dag, Type XXI Transatlantique Flyback, i en stille morgenstund før dagens videreverdigheter starter for fullt..... :eek:

http://i858.photobucket.com/albums/ab148/Moore_020/IMAG0065.jpg[/quote]

Vakkert! :)
 
frankrs skrev:
sebbi skrev:
Mye fint å se på.

Samme gamle for meg..

Stakkars deg - hvis du vil bytte til noe nyere er det bare å si i fra :D

Hehe, føler meg nesten litt kjedelig med samme klokken uke etter uke, men har endelig funnet en klokke som stilner samle manien.

Idag :)

IMG_3035-1.jpg
 
Din PAM er MEGA lækker, sebbi - så bær du den totalt cool hver eneste dag 8) Vi andre kan bare drømme om sådan et ur ;)

Slutter dagen af med en lille let gang tun :p
DarthLumeArm050110.jpg
 
bilde-84.jpg

Fytterakkern så mye lekkert det ligger her, folkens. :D
Milsub i dag. Og fysjameg så kaldt! -19,5 hos meg i morges! :mrgreen:
 
Inspirert av SKX007-praten i går, og til ære for Risti som snart har en, valgte jeg i dag 007 på en 2-rings sort zulu.

06012010663.jpg
 
Kaldt ja? Trente på ski i -24'C i går her i Bodø.. Hardt for lungene :)

Sløve dager enda, og PAM 106 på armen. Stål, titan og tritium!

IMG_5637.jpg


IMG_5624.jpg
 
Takk for det John Morten!

Liker den bare mer og mer, ypperlig til daglig bruk.

sebbi, du må være litt forsiktig med 127-bildene.. det er nesten så jeg ikke liker å bli minnet på hvor lekker den er! :roll: :D
 
Takk for det!, jepp det er en Breitling Aerospace titan med gull ryttere. Kjøpt på urmaker Bjerke 23 desember 1995 for å være helt presis ;) Min første "skikkelige" klokke.
 
Jaeger-LeCoultre Master Compressor i dag.
Kulden fester grepet - men det er jo da det er godt med nettsted som dette man kan varme seg på :p

IMAG0072.jpg