Dagens klokke

Ankom i går

Endelig Speedy på meg. (Årsaken til at det ikke ble unboxingbilder i går var at jeg i min iver åpnet pakken i bilen utenfor posten... :D ) Selvfølgelig på armen på kontoret i dag.

IMAG0551.jpg
 
Gode observasjoner, Tore. Jeg er enig i alle tre punktene. Spesielt det siste om IWC Portuguese Chrono. Denne klokken siklet jeg på lenge før jeg visste noenting om klokker, men jeg har aldri skaffet meg en. Hver gang jeg har vært på nippet har min interne finansrådgiver/gledesdreper mot normalt klart å argumentere for at jeg har minst to andre klokker som gjør samme jobben. Det nærmer seg et oppgjør med ham.

Dagens er eldre enn meg:
bilde-45.jpg

Lekker! Hvilken årgang er det? Har lyst på en pre moon selv. Må foreløpig klare meg med en fra 1992.
 
Ny klokke :)

Ny IWC Spitfire UTC kjøpt av forumbruker er for anledningen på samboerens håndledd.
Klokka har ligget på posten siden i går, da jeg til min store irritasjon måtte jobbe alt for seint og ikke fikk hentet den før i dag. Digg å endelig få den i hus!

Må si meg knallfornøyd med min første IWC, og samboeren er skjønt enig :)
DSC_0180.JPG
 
Ny IWC Spitfire UTC kjøpt av forumbruker er for anledningen på samboerens håndledd.
Klokka har ligget på posten siden i går, da jeg til min store irritasjon måtte jobbe alt for seint og ikke fikk hentet den før i dag. Digg å endelig få den i hus!

Må si meg knallfornøyd med min første IWC, og samboeren er skjønt enig :)
DSC_0180.JPG

Aiai! Så det var du som stakk av med den, ja :) Gratulerer så mye!
 
Fin avslutning på dagen. I glasset, Bache Cuvee de Noel..

Forlenger som kjent livet og gleden, og da er det kjekt å ta tiden på spesielt gleden.

Helson_cognac.jpg
 
Kveldsbytte ...

Har jobbet meg gjennom en goood del dager her på "dagens", og herregud så mye fantastiske klokker på forumet her.
Ble et kveldsbytte på meg til Prometheus Ocean Diver Chronograph på Isofrane.
bilde1-4.jpg