A racing machine on the wrist!

Flott med litt substans og historie i samme slengen med presentasjonen.....
Gratulerer med en horologisk klokke i en kosmisk liga det få er unt og 'spille' i :oops:
Kult med x antall remmer du kan rigge på dette kunstverket også.
For meg er dette abstrakt klokkekunst som må 'vokse' på meg før jeg er i mål rent visuelt. Og det er jo egentlig litt kult:) !! Man modner med 'verket' og treffer toppen sammen om x antall år.
 
  • Liker
Reaksjoner: stigg
Flott med litt substans og historie i samme slengen med presentasjonen.....
Gratulerer med en horologisk klokke i en kosmisk liga det få er unt og 'spille' i :oops:
Kult med x antall remmer du kan rigge på dette kunstverket også.
For meg er dette abstrakt klokkekunst som må 'vokse' på meg før jeg er i mål rent visuelt. Og det er jo egentlig litt kult:) !! Man modner med 'verket' og treffer toppen sammen om x antall år.

Setter pris på at du kan glede deg over et ur som ikke er helt «deg» :)
Så tusen takk :D
 
«Noen følger strømmen, mens andre følger drømmen»

Den likte jeg - lukter nytt livsmotto dette! :D
 
Kult! Gratulerer! Takk for fin beskrivelse. Ser også nydelig ut på armen din, kanskje særlig med grå rem.
 
  • Liker
Reaksjoner: stigg
Man kan ikke annet enn å måpe av RM og modellen din er helt rå. Vanvittig imponerende! Regner med det er månedindikator nede til Høyre? 12 tallet som er på en hvit bakgrunn? Og at ene subdial er 60 min for krono og andre 60 min nedtelling? Mange komplikasjoner. Grattis igjen!
 
  • Liker
Reaksjoner: stigg
Man kan ikke annet enn å måpe av RM og modellen din er helt rå. Vanvittig imponerende! Regner med det er månedindikator nede til Høyre? 12 tallet som er på en hvit bakgrunn? Og at ene subdial er 60 min for krono og andre 60 min nedtelling? Mange komplikasjoner. Grattis igjen!

Det stemmer på en prikk! :):)

Takk for gratulasjon:D