Den virker, jeg byttet nettopp steinen men må fylle den ( regner med at Sørensen fikser det). Min mor har en lik i mindre størrelse.
veldig kult! Sørensen hjelper deg, har til tider vert tom for gas men det kan bestilles
Den virker, jeg byttet nettopp steinen men må fylle den ( regner med at Sørensen fikser det). Min mor har en lik i mindre størrelse.
Jeg skal på hyttetur til Norge i februar og kikket på utvalget av sigarer på ankomst Gardermoen, nettsiden viser at 99% av alle typer sigarer er utsolgt?? Er dette tilfelle eller er det feil på nettsiden?
Kjøpte disse to Cartier-lighterene. Den ene mangler flint, noen som vet hvor dette kan kjøpes i Norge, eller må man til utlandet?
Vis vedlegg 279295
Hei, entusiaster!
Jeg vurderer å gå til innkjøp av en ny sigar lighter. Jeg har kikket på Elis Bleu J14. Finner dog esktremt lite om denne på nett. Noen som har erfaringer/inntrykk å dele med meg?
https://no.northwoodshumidors.com/elie-bleu-j-14-diamond-jet-flame-cigar-lighter-alba-collection/
Ligget der siden Mars 2020?My son returned from Luanda Angola yesterday after being there for a week (work related) and he was kind enough to buy me some cigars. I had to complain about the quality.
Vis vedlegg 279465Vis vedlegg 279466Vis vedlegg 279467
It makes you think. All's well end's well so they say (William Shakespeare)Ligget der siden Mars 2020?
Vis vedlegg 286024Favoritten Bespoke (Casdagli) Rosetta nytes mens man kjører inn Webern for årets sesong
Nå redda du dagen min! Jeg kjøpte 3 av disse på Augusto i fjor til en langhelg med golf og gutta. Magisk sigar! Navnet var glemt sekundet jeg kjøpte de, og magebeltet var ikke det mest informative… Du er dagens helt!