The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Hvor fikk du tak i den, evnt hvor får man kjøpt slike? Vil ha!!

Jeg fikk den sammen med den siste Speedyen som en forhandler hadde da han mistet AD-status fra Omega. Er du ikke Omega-AD kan en slik kun kjøpes fra meg, og da for

5f91584182fd7272b1f6b8647b40932691eb50fce4be09d0f5d9b3ad6f07a88f.jpg
 
Redigert:
Tenkte det kunne være til hjelp, så ville dele :)

Hvorvidt andre lenker passer, vet jeg ingenting om:oops:

Det jeg har lest er iallefall at fresingen til lugholesene er frest lenger ut enn f.ex den vanlige Moonwatchen grunnet at Speedy Tuesday ikke skal være på lenke. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke ettersom jeg ikke har fått Tuesday ennå som resten av folket. Kan være synsing og antagelser, så blir spennende å se
 
Noen som har hørt rykter om leveringsdaoter og om alle blir levert samtidig eller om noen land/deler av verden er før andre?

Klarer snart ikke vente lenger o_O
 
Noen som har hørt rykter om leveringsdaoter og om alle blir levert samtidig eller om noen land/deler av verden er før andre?

Klarer snart ikke vente lenger o_O

Forhandleren min har i hvert fall ikke noe info - men det bør vel begynne å nærme seg nå....
 
Tror du de kommer plutselig? Omega har jo vært flink til nå å holde oss oppdatert, så de gir vel sikkert da en liten heads up i form av mail når de er ferdig til levering og

Får satse på et lite varsel - jeg kan jo ikke risikere å være på ferie når den leveres..... Jeg synes likevel det er rart at min AD har tilnærmet null informasjon om konseptet o_O